Accepterad Charlie200808 | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Charlie200808

Icke Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799506059/

Ditt Hex-ID: 11000013205ca8b

Vad är din discord tagg? Charlie#9660

Vem var det som bannade dig? Sandberg banna mig.

Hur lång tid var din ban? 60 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? : Du har blivit avstängd för: RDM och VDM ~Sandberg. Återstår: 58 dagar 2 timmar 17 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag använde självförsvar och kniv stack han när han slog mig. och kniv hög mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag råka sparka på hans bil ochså slog han mig så stack jag han och då låsades han inte ens skada och tog sin kniv och döda mig ochså fick jag ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den va rätt men jag använde självförsvar. Och det fick man tydligen inte.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tat lärdom av mina bans och kommer inte göra om dom när jag får anban. ifall jag får.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte huggit han men det var självförsvar och det fick jag tydligen inte göra men jag försökte bara försvara migsjälv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja inte använda kniv när han slås och försöka ta mig där ifrån som jag förökte men då döda ham mig. Jag tycker inte det är ban att kniv hugga nån som slår och skär mig med kniv. Så förökte jag hoppa in i min bil men då stack han mej. polisen borde satt oss ifängelse istället för ban ifall han fick ban.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka