Nekad Charlie0000 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Charlie0000

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? kalle80_ / kalle05

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Den 24 åriga pojekn, kallad anders, växte upp i fattiga förhållanden i en tätort, men hhade alltid en passion för fotboll. trots begränsade eknomiska resurser ägnade han timmar åt att spela fotboll med vänner på en improviserad plan i sitt grannområde. Anders visade tidigt talang och dedikation till sporten, och hans självständighet och envishet hjälpte honom att överkomma utmanigarna han stötte på.
fotbollen blev en flykt för anders från ekonomisk osäkerhet, och han drömde om att spela professionellt. Trots hinder som brist på resurser och deltidsjobb för att bidra till sin familjs försörjning hav anders aldrig upp. han arbetade hårt för att förbättra sina färdigheter, visade ledarskap på och utanför planen.

Anders utvecklade en stark karaktär genom att övervinna motgångar. Han blev envis, tålmodig och disciplinerad i sin strävan efter att nå sina mål. Trots sin fattiga barndom har hans passion för fotboll och hans självständighet och envishet format honom till en jätte stark och bestämd person som är redo att möta framtida utmaningar. Nu har han flyttat till staden unive för att förvärkliga sin dröm om att bli fotbollspelare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna göra många roliga och spännande scenarion som är ganska så unika enligt mig. Jag är också en väldigt bra rollspelare då jag har erfarenhet sen 2021 och jag började köra på unive och har kört väldigt många olika rp servrar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda i scenariot ska få ett roligt och bra utvecklat scenario där båda kan få ha roligt och att ingen ska få ha ett dåligt och tråkigt scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har kört sen 2021 på unive men blivit av med min medlem pga inaktivitet.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad. Utveckla "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? "

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka