Accepterad Challelalle | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Challelalle

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199213009070/

Ditt Hex-ID: 11000014aab58ae

Vad är din discord tagg? Matt#2697

Vem var det som bannade dig? pz moderator

Hur lång tid var din ban? 5 dagar 0 timmar 1 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: scammar ig ~pz moderator. Återstår: 5 dagar 0 timmar 1 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag scamade en snubbe som hade scamat mig innan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hittade snubben som hade scamat mig tidigare vid piren och då så bestämde jag mig för att jag ville ge hämnd så jag scamade honom så jag scamade honom då och efter ett tag så blev jag bannad för scam då.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte det var en felaktig ban eftersom jag bröt mot reglerna och scamade jag borde inte gjort nåt tillbaka utan bara låtit honom va och inte sjunka ner på samma nivå som honom. Men när någon gör någonting taskigt eller fel mot mig blir jag lätt arg och tänker inte efter, jag ber om ursäkt för det. Jag förstår att det är oaksepptabelt att scamma och respekterar era regler som ni har på servern och tycker dem är bra. Det är just därför jag valde att spela på denna servern. Men jag tycker ändån att jag förstjänar en andra chans för jag tar rp väldigt seriöst och jag tycker det är väldigt kul att spela på eran server. Detta beteende kommer aldrig förekomma av mig igen det kan jag lova.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. För länge sen när jag precis började spela spelet så fattade jag inte riktigt vad det gick ut på och tog det inte så seriöst så jag fick väldigt mycket små banns som "fail rp" och sånt men nu fattar jag spelet och tar det väldigt seriöst och tycker det är jätte kul att rpa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte behövt bry mig om han som scamade mig utan bara låtit honom vara och inte gett tillbaka det var onödigt av mig. Förlåt för det. Tills nästa gång ska jag tänka efter innan jag agerar och bara spela spelet för att ha kul istället och inte lägga en massa onödig tid på sånt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att om någon gör någonting mot mig som är taskigt eller fel så behöver jag inte göra samma sak tillbaka. Utan istället så kan jag strunta i det och gå vidare. Spelet handlar ju inte bara om att vara rik och ha mycket bilar utan det viktigaste är att man har kul.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka