- Förbjuden
- #1
- Meddelanden
- 29
- Reaction score
- 1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198996404494/
Vad är ditt namn i verkligheten? charlie
Vad är ditt discord namn? snyggingen v8#3573
Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2007
Berätta om din karaktär. han här 22. innan har han blivit mobbad för sitt utseende. och dom dumma grejerna som han har gjort. nu han letar efter ett jobb så att han kan försörja sig
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill kunna köra på såna här bra servrar och sen för att kunna få jobb
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? ja för detta är en så bra server så vem skulle inte vilja det är finns mycket grejer och sånt och det finns riktiga bilar. det är riktigt bra rp också
Hur hittade du Unive? jag gick igenom fivem server skiten och då såg jag denna gryma servern
Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna ha serjösa senarios och nå upp till alla mål
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att va med och göra grymma saker och köra runt
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nä de ända jag gör föutom 5m är cs eller asseto corsa
Vad är ditt namn i verkligheten? charlie
Vad är ditt discord namn? snyggingen v8#3573
Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2007
Berätta om din karaktär. han här 22. innan har han blivit mobbad för sitt utseende. och dom dumma grejerna som han har gjort. nu han letar efter ett jobb så att han kan försörja sig
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill kunna köra på såna här bra servrar och sen för att kunna få jobb
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? ja för detta är en så bra server så vem skulle inte vilja det är finns mycket grejer och sånt och det finns riktiga bilar. det är riktigt bra rp också
Hur hittade du Unive? jag gick igenom fivem server skiten och då såg jag denna gryma servern
Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna ha serjösa senarios och nå upp till alla mål
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att va med och göra grymma saker och köra runt
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nä de ända jag gör föutom 5m är cs eller asseto corsa