Nekad challe99 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

challe99

Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie Johansson Lilja

Vad är ditt discord namn? Jag heter GÖTEBORGS ATLETER 💚🖤 på discord

Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Han heter Erik Dahl och han är född 2001 första januari han följer mycket trender när det kommer till kläder. Erik växte upp med endast sin mamma Fia. Hans pappa Göran blev skjuten av en gangster som var maskerad vid en affär år 2003 när Erik var 2 år. Erik växte också upp med mycket dålig mental hälsa sedan pappa Göran dog. Erik älskar bilar och hans favorit bilmärke är Bugatti och hans dröm bil är Bugatti Veyron. Erik kan vara väldigt stojig när han är glad men han kan också vara helt borta och helt nere när han är ledsen är Erik arg kan han vara väldigt arg ibland om någon hetsat mot han eller värre kan han söka revansch. Erik har scen skräck och hade önskat att bli proffs i någon sport som fotboll men hans scen skräck stoppar han så han har tänkt sig att bli bil mekaniker och bli rik på massa olika sätt kanske driva en egen firma och bli en business man.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra, realistiskt, fungerande och roligt rpande sen så gillar jag att vara mekaniker och köra bil.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Skulle jag vara ett vittne i ett bank rån får jag spela rädd som till exempel för att göra rpande så realistiskt som möjligt eller om jag nu skulle bli pistol hotad måste jag spela rädd och lyda eller fly från han som hotar mig.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM det står för vehicle deathmatch det innebär att inte bara köra på någon utan tillräckligt bra anledning som att bara köra på någon för att man stör sig på han/hon. Sen finns det många fler regler som är viktiga jag kan ta ett till exemplar som copbait vilket är som irl att du inte kan låta polisen åka på falskt alarm till exempel ifall jag ser att polisen jagar en rånare eller något och jag då kommer och skjuter hans däck då har han inget att köra med det är som att inte störa i onödan.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört Unive sedan 2021 någonstans i hösten ungefär det var då intresset drog igång.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack ändå.

Nekad
Anledning:
Förtydliga "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?".

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka