Nekad Challe Karlsson | Whitelist ansökning [Brillmuppen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Challe Karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198369292785/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isac Jonsson

Vad är ditt discord namn? Klonken#9234

Vad är ditt födelsedatum? 28 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Challe Karlsson lever ett kriminellt liv med sin kompanjon Lennart dom är nyligen inflyttande till staden och försöker skaffa sig ett bra liv. Challe är en snäll och trevlig person men kan bli arg om det nu är nödvändigt, Hans intressen är bilar och motorer han gillar även att ta hand om sin familj då han förlorat många nära och kära genom åren. Challe träffade Lennart vid en affär för ungefär 5 år sedan sedan des har dom varit bra vänner och alltid litat på varandra. Challe är född 1997-01-23 lite utanför Stockholm med sina två bröder och en ensamstående mamma, Dom levde ett väldigt tufft liv och det var derför han kom in i det kriminella i tidig ålder han ville ge igen till dom som hade det bra och skröt osv... han ville bli en av dom men han har en lång resa kvar.

Varför ska just du bli whitelistad? jag tycker Multistaden är en bra server med gött folk och bra staffs/admin. Jag har även 800 timmar i rp så jag skulle säga att jag kan det mesta och spelar seriöst.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Som sagt det är bra staffs och admins. Gött folk och en bra server över lag helt enkelt. vill även bli whitelistad för att kunna stanna kvar på servern om den blir stängd. För jag tycker det är en bra server.

Hur hittade du Multistaden? Har spelat på den förut för cirka ett år sen om jag inte är helt ute och cyklar. Sen är det den mest relevanta servern just nu så det var inte så svårt att hitta den. sen har jag många vänner som spelat/spelar så dom har också rekommenderat mig den här servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att lära känna dom flesta på servern och ha ett bra rollspel med bra senarion osv. Vill även gå med i ett gäng och bli kriminell. vill ha bra gemenskap med dom på servern både utanför och i rollspelet. just nu spelar

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? just nu så spelar jag inte på nån annan server förutom denna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka