Nekad Challe-Ballen | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Challe-Ballen

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie Holmgren

Vad är ditt discord namn? robloxking66

Vad är ditt födelsedatum? 16 September 2005

Berätta om din karaktär. Hans namn är Charlie Holmgren och är född 1998 han gillar att jobba så mycket som möjligt det vill säga att han kan jobba övertid utan problem om det behövs. Och är lättlärd de vill säga att vilket yrke han jobbar på så lär han sig snabbt. Så han bestämde sig att jobba. De vill säga att han är säker på vad han gör när han jobbar som vilket jobb som helst. Men samtidigt är han snäll. samtidigt är han snäll omtänksam och hjälper andra personer när dem behöver hjälp. Har en fin ton när han är ute och träffar folk. Men när det kommer otrevliga personer så diskuterar han ut problemet som har hänt. Tar aldrig med våld utan han diskuterar problemet. men om hans vän har ont om pengar så kan han ge en lite summa till hon eller han det vill säga att han är också en bra hjälpsam person. Som verkligen gillar att jobba. Och han lär sig snabbt om olika saker han är en mycket lättlärd kille och gillar att testa nya yrken.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror att min närvaro kan ge en väldigt bra påverkan på denna server och kommer ha mitt bästa i åtanke.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man måste kunna förlora för att ha kul och om man inte alltid vinner så kan man säkert bygga ett väldigt långt och bra scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag förstår reglerna fullt ut man ska respektera andra och inte spela som det vore gta.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har vart fram och tillbaka på denna server i snart 6 år tror jag kan nog vara 5 år. Så ja jag har erfarenhet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har vart krim och whitelist innan på denna server.

Nekad,Vad kan du bidra med till serverns RP? Du får ansöka igen om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka