Nekad Cforsmark | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cforsmark

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197995498248/

Vad är ditt namn i verkligheten? Christian Forsmark

Vad är ditt discord namn? forsmark_#8881

Vad är ditt födelsedatum? 8 Oktober 1989

Berätta om din karaktär. Hej!
Christian Brun här, jag är 31år och fyller 32år i oktober.
Jag är en trevlig kille som uppskattar varje sekund av livet, jag har stort intresse för bilar, motorcyklar, fiske och är en riktig livsnjutare så en god middag och någon drink uppskattas även under vardagen.
Jag kommer från en liten familj där jag växte upp med endast min mor, vi har haft det väldigt dåligt ekonomiskt, troligtvis därför man uppskattar det minsta lilla i livet till 110%.
Vi har flyttat runt väldigt mycket då jag var yngre och har aldrig fått chansen att stanna i en stad där jag trivs.
Jag har varit i denna staden någon timma nu och känner mig redan som hemma och hoppas att jag ska kunna bygga upp ett liv med familj och vänner här.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tar verkligen RP på hög nivå och hatar då det blir oseriöst.
Jag hittade denna server och känner verkligen att allt är seriöst gjort, så tror verkligen på denna.
Jag älskar att följa reglerna och gå in i rollen för detta och hoppas på att kunna bidra till en roligare omgivning.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?

Hur hittade du Multistaden? Har flera vänner som spelar på denna och blev rekommenderad denna då dom verkligen också trodde att detta kunde bli något bra, och det var verkligen pricken över i:et då det var whitelist på gång.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så roligt som möjligt, utvecklas ännu mer inom RP och kunna bidra med min kunskap till andra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, sedan jag hittade denna så ser jag verkligen ingen anledning att spela på någon annan igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka