Nekad cemswat | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alliansligan

Icke Medlem
Meddelanden
228
Reaction score
-14
Vad är ditt namn i verkligheten? Cem

Vad heter du på discord? ELVIS#6084

Ange ditt födelsedatum 8 Januari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag Är väldigt Mycke aktiv jag är aktiv 6 timmar Varje dag men på Helger är jag aktiv 8 timmar och på fredagar och pp lov så är jag aktiv 10 timmar Varje dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit Medlem i 2 veckor men jag har varit medlem sen innan så jag har erfaranhet inom MEdlemm

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit bannad 15 gånger samman lagt

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är som vilken whitelist rpare som helst bara att de har lite extra perms. En servervakts uppgift är att rpa som de brukar göra men ifall de ser något begå ett regelbrott så kan de sv-banna i 1h och förlänga den i servervakt chatten, men de måste alltid ha klipp på banns de lägger och skriva anledningen på sv-bannen så att spelaren lär sig av sitt misstag. En servervakt ska helst dva bilar som srtår mitt på vägen och är sönder eftersom att det tar på serverns prestanda, de ska också kicka folk som lallar och servervakter kan också reviva folk. Att reviva folk kan de gör efter att de har blivit vdmade, rdmade eller har blivit dödade på miss under ett stort scenario som det påverkar.
har fått indragen sv och jag ångrar mig så grovt för de jag gjorde

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill göra Rpn mycket roligare men också dempa ner allt "lallande". Jag vill Höja min RP så den når stjärnorna. Och hjälpa folk i olika senarion och jag kommer även åka runt i bil och kolla till lite vart som om något händer eller bara för att. Jag kommer vara väldigt vaksam och bestämmd och vilja bli vän med flera andra och lära känna andra servervakter.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man till exempel när man är chef i ett jobb vi säger man är chef i mekonomen och du går till kassan och tar ut 100000kr och sen Köper Vapen eller något annat ochg korruption är också när man Känner en person och ger han grattis Lagning eller om man jobbar på Marja lisas och Känner Personen och ger han Grattis bilar och Abuse är när man inte gillar en Person och vill dryga med denna personen och Kickar personen eller bannar personen och Absue kan också vara att man är Staff eller Servervakt och är i ett scenario och vill inte förlora scenariot då kickar man personen eller bannar personen.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top