CBT_Luddes Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

LUDDE

Erfaren Medlem
Meddelanden
12,870
Reaction score
1,427
Hejsan! Jo det är såhär att för några dagar sedan så blev jag bannad för streamsnipe på Cosmo av Olof i 1 Vecka. Det var såhär att jag skulle åka till närmaste båthamn medans jag var i Sandys och så gjorde jag det för jag ville testa min Jetski för jag har kört med den 1 gång bara. Och då när jag skulle åka ner och parkera så såg jag 3 bilar parkerade där och att parkerings platserna var slut så jag åkte bara upp en bit för kullen och parkera där istället. Men precis när jag gick ner för bryggan och skulle hämta jetskin så åkte det tre grabbar med en båt mot en Ö lite längre bort. Men jag brydde mig inte om dom men precis när jag skulle ta ut jetskin så ringde en polare och sa att han också skulle komma och åka jetski med mig. Så jag gick upp från bryggan igen och gick till bilen. För att när man går upp för bryggan så är man precis vid parkeringen så jag kikade bara för att se om det fanns en ledig plats än. Och det fanns det så jag sprang upp för kullen och hämta bilen men råkade köra in i ett träd när ajg svängde på grund av att det kom en bil i typ 400 km/h lol. Så jag körde sakta ner till parkerings platsen och parkerade i den lediga platsen. Sen efter en stund så kom dom 3 grabbarna tillbaks och ena grabben började sancka lite smått med mig och jag sa typ bara "tja" till honom sedan åkte det därifrån efter en stund. Medans jag ahde väntat på min kompis och haft tråkigt sa åkte jag lite fram och tillbaks upp och ner från kullen och märkte sen efter att dom precis hade åkt dom 3 grabbarna att jag inte hade någon bensin kvar så jag tänkte snabbt bara " oh shit jag kommer fan inte klara mig tillbaks till torget sen" så jag åkte upp för kullen som sedan leder till motorvägen och såg att 1 bil av dom 3 jag ahde sätt nere vid båthamnen var kvar så jag skulle precis åka fram till bilen och fråga om han visste vägen till närmaste bensinstation men precis när jag nästan var framme vid hans bil blev jag bannad i som sagt 1 vecka. Jag tycker själv inte att jag gjort något fel men det är ni som bestämmer såklart men jag hade önskat en ban som det var mindre tid på men helst hade jag velat ah en unbann såklart. Min nuvarande tid på bannen är 5 Dagar och ungefär 20 Timmar. CBT_Ludde#1650 Heter jag på discord och min karaktärs namn om ni skulle behöva det är Anders Stjärnqvist. Ha en fortsatt trevlig dag allihopa.

Tillbaka