Accepterad Carlos_Alberto | Medlem ansökning [FCDavve]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Carlos_Alberto

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alan

Vad är ditt discord namn? Alan Marzec (Derek markovic)#6566

Vad är ditt födelsedatum? 13 November 2013

Berätta om din karaktär. Jag heter Carlos jag ar uppvaxt med en brorsha som heter Omar min start i familjen vart svart mina foraldrar dog i en affar nar en terrorist sprangde en bomb, nar jag var 15 ar behovde jag ta hand om min brorsha och mina farmbroder det var svart sa hela familjen imigrerade till Unive fran Colombia/och några från familjen från polen (jag e halv polak och halv colombian) men pa vagen ditt sa tapade jag min adopterade brorsha som hette Omar nagra ar senare fick jag kontakt med han och nu ar vi tillbaka tillsammans och starkare, mitt intresse ar att jag ar intresserad i att vara en ultras for ett lag i Colombia som heter Colombianos banditos och mitt andra intresse ar bilar, min bil som jag hade i Colombia gillade jag jatte mycket min bil som var en Abarth. Han har alltid viljat vara en Car dealer men han tror inte att han kommer lycka med. Tack for mig och detta var min historia om Carlos Alberto. mvh Carlos Alberto!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjalpa med till manniskor att hitta vart dom ska befinna sig i livet och annat som ga pa fotbolls matcher eller pa en annan sport. Jag ar en jatte aktiv spelare och jag halsar admins. Mvh Carlos

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att i ett scenario ska det va kul för både spelarna i scenariot att en inte hela tiden ska vinna att den andra också ska få vinna så det blir roligt för alla i ett scenario.

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern med att mina vanner spelar aktiv pa servern och gav mig rad att joina denna servern dom sa att den ar jatte rolig och jag kollade pa youtube videos om eran server unive sa jag ville testa det och jag angrar inte min decision. Jag gilla servern jatte mycket. Mvh Alan

Vidare till muntlig intervju. Du har48 timmar på dig. Lycka till!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka