Carl-Bertil
Icke Medlem
- Meddelanden
- 23
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199142050942
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel
Vad är ditt discord namn? J0EL #9457
Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Carl-bertil segerson och han är 21 år och gillar att mecka med bilar och är en ganska bra försäljare. Carl-Bertil kommer från sverige då hans mamma och pappa kommer från stockholm. Carl-Bertils första jobb var som en bilmeckare som han fick när han var 15år. Carl-Bertil kan ta kritik och har svårt att bli kär i någon. Carl-bertil är en trevlig kille som alltid vill att kunderna ska få det bästa.
Varför ska just du bli whitelistad? Eftersom att Carl-Bertil gillar att ta långa shift och kommer att jobba hårt och ofta
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom att jag vill lära mig mycket mer om bilar och det känns som ett rätt ställe att göra det på
Hur hittade du Unive? genom mina vänner
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att man ska komma ihåg mig när jag meckar med bilar att det är den sköna killen och att jag ska köpa några snygga bilar
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel
Vad är ditt discord namn? J0EL #9457
Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Carl-bertil segerson och han är 21 år och gillar att mecka med bilar och är en ganska bra försäljare. Carl-Bertil kommer från sverige då hans mamma och pappa kommer från stockholm. Carl-Bertils första jobb var som en bilmeckare som han fick när han var 15år. Carl-Bertil kan ta kritik och har svårt att bli kär i någon. Carl-bertil är en trevlig kille som alltid vill att kunderna ska få det bästa.
Varför ska just du bli whitelistad? Eftersom att Carl-Bertil gillar att ta långa shift och kommer att jobba hårt och ofta
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom att jag vill lära mig mycket mer om bilar och det känns som ett rätt ställe att göra det på
Hur hittade du Unive? genom mina vänner
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att man ska komma ihåg mig när jag meckar med bilar att det är den sköna killen och att jag ska köpa några snygga bilar
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej