- Meddelanden
- 42
- Reaction score
- 1
Vad är ditt namn i verkligheten? Carl
Vad heter du på discord? Carl 2010#0438
Ange ditt födelsedatum 5 Februari 2010
Beskriv din dagliga aktivitet. måndagar: 15:30-22:00
tisdagar: 16:00-20:00
onsdagar: 15:30-21:00
torsdagar: 16:00-21:00
fredagar: 16:00-00:00
lördagar: 14:30-20:00
söndagar: 16:30-19:00
kan variera beroende på skola och skilda föräldrar
Hur länge har du varit medlem på Unive? sen 21 mars 2022 (8 månader)
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 4 gånger, https://cdn.discordapp.com/attachments/970375805572120596/1033394127464829008/unknown.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. att bara rpa och i ett scenario som man hamnat i kunna ta mindre åtgärdat åt folk som inte följer reglerna eller allmänt bara lallar.
men ska leta efter folk som gör fel man ska bara rpa sig till det
Varför vill du bli servervakt på servern? för att kunna underlätta för både helpers och spelare genom att kunna ta snabba beslut om man ska T.E.X. reva. kicka osv.
och för att kunna bli en större el av communityt
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse är att använda sina roller på ett sätt som gör så att du går med vinning, T.E.X. Du revar din kompis för att han inte ska bli tolvad.
Vad heter du på discord? Carl 2010#0438
Ange ditt födelsedatum 5 Februari 2010
Beskriv din dagliga aktivitet. måndagar: 15:30-22:00
tisdagar: 16:00-20:00
onsdagar: 15:30-21:00
torsdagar: 16:00-21:00
fredagar: 16:00-00:00
lördagar: 14:30-20:00
söndagar: 16:30-19:00
kan variera beroende på skola och skilda föräldrar
Hur länge har du varit medlem på Unive? sen 21 mars 2022 (8 månader)
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 4 gånger, https://cdn.discordapp.com/attachments/970375805572120596/1033394127464829008/unknown.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. att bara rpa och i ett scenario som man hamnat i kunna ta mindre åtgärdat åt folk som inte följer reglerna eller allmänt bara lallar.
men ska leta efter folk som gör fel man ska bara rpa sig till det
Varför vill du bli servervakt på servern? för att kunna underlätta för både helpers och spelare genom att kunna ta snabba beslut om man ska T.E.X. reva. kicka osv.
och för att kunna bli en större el av communityt
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse är att använda sina roller på ett sätt som gör så att du går med vinning, T.E.X. Du revar din kompis för att han inte ska bli tolvad.