Accepterad Cameljointen | Ban Överklagan [J.VI0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CamelJointen

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130889561/

Ditt Hex-ID: 110000145c64d59

Vad är din discord tagg? CamelJoint#6556

Vem var det som bannade dig? j.vi0

Bild på banmeddelande: 0E37331E-E7F7-4C1B-BF4F-CC04E11D6CD8.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag använde mig utav mitt fordon som ett vapen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute och åkte med en bil sedan stötte jag på två grabbar som bråkade om en bil och hade något typ av konfrontation om att den ena killen hade snott hans bil, jag tog en av killarnas sida och försökte hjälpa honom. Efter detta så drar ena kille ut den andra ur bilen och jag försöker putta till han lite men träffar då killen som satt som förare i bilen. Efter det kör han in i mig och jag jagar ikapp han tills staffs frågar ut oss i ooc vad som händer.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår och respekterar bannen eftersom att det är ändå ett regelbrott som skett i mild grad. Så bannen är mer än rätt placerad och jag kommer ta till mig bannen som alla andra bans och resonera och tänka över vad som gått fel och inte göra om det i framtiden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. fått lite bans nu på senare tid inget jag lägger någon vikt i eftersom att jag vet vad jag gjort för fel och skärpt mig sen dess, finns nog i loggs och ban bevis men jag tar alltid åt mig mina bans och försöker förbättra mig. Jag vet att jag kan hålla en hög nivå och jag vill visa det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut, det var ett jätte onödigt scenario från min del som lika gärna kunde skippa. Klockan var sent och hade extremt tråkigt vilket inte är en bra combo som ofta övergår till lallande och allmänt dålig rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att vara väldigt försiktig när man framför fordon, ibland kan det ske missförstånd och annat som går att lösa. Ibland blir de väldigt oklart och otydligt och miss-kommunikation så man ska ta det försiktigt när man framför fordon på servern. VDM är absolut det tråkigaste som finns samt pittningar, det är en sak jag i grund och botten hatar när andra gör.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka