Nekad CallMeLeooo | Ban överklagan [Fader Groggen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

LeoQ

Aktiv Medlem
Meddelanden
225
Reaction score
41
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/19213453656436774323208/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: GÖGEN ON DRUGS

Vad är din discord tagg? GÖGGEN ON DRUGS#1212

Vem var det som bannade dig? Groggen

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? cop bait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att Groggen tror att jag försökte vara jobbig mot snuten och baita honom. Men i själva fallet så ville jag bara hjälpa till att stoppa bilen som körde lite konstigt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute på staden. Jag hade nyss lämnat av min kompis hos hans hem. Han skulle gå och sova. Då så åkte jag vidare med en riktigt hög hastighet på 180km + då körde jag på rött. Då kom en polis van och stoppade mig. Han sa att jag ska vara mer försiktig och sedan åkte han iväg. Jag åkte lite bakom honom och jag tutade på honom för att jag så en bil åka snabbt. Men han trodde att jag bara tutade för skojs skull. Sedan så fortsatte jag följa efter honom på torget. Då så kom det en bil som han tänkte stoppa. Jag tänkte hjälpa till med att blocka av så han inte skulle köra iväg. Då blev jag freezad av Groggen och han frågar vad gör du.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel och jag ska inte hålla på mitt i en utredning. Jag skulle ringt polisen från första början istället för att tuta på honom. Och sedan efter jag hade ringt så skulle jag inte behövt köra efter polis vanen och då skulle jag kunnat åka till Lisas istället

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. suntförnuft, ooc, grov rdm och cop bait

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ringt polisen istället för att följa efter vanen. Och sedan så skulle jag åkit bara där ifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att ALDRIG hjälpa till i någon polis utredning bara ringa till polisen på mobilen. Men om dem inte svarar så skulle jag kunnat leta upp någon som inte har någon polis ärenden att göra. Sorry Groggen och ska aldrig hända igen <3 Skulle blivit glad att komma tillbaka in i staden. Jag har mycket kvar att leva för <3

Har du läst våra regler? Ja
 
Tillbaka
Top