Accepterad callex45 | Beslut Överklagan [saabpro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

callex45

Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Ditt discord namn: calleb10

Ditt Hex-ID: 1100001452a6db2

Vad för typ av beslut gäller det? c logg

Vem/vilka tog beslutet? Saabpro94

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag skulle ge tillbaka min väns nycklar som han hade fått av en polis och ville bara vara snäll och göra en bra sak.

Hur är beslutet felaktigt? För att jag c loggade inte i statioenen jag drog till ett hörn när min morsa ropade på mig för behövde dra men då var tydligen redan dom poliserna vid mig jag såg inte de då jag inte var vid datorn.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/mdwcBJtFxlJyyW0lh?invite=cr-MSxSbkEsMzU1MzM4Mzc1&v=85

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

min mamma behövde hjälp så var inte meningen att det skulle bli klassad som c logg, hade jag sätt att alal poliser var där hade jag inte lämnat

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag skulle ge tillbaka min väns nycklar som han hade fått av en polis och ville bara vara snäll och göra en bra sak. och för att jag ville för nån gångs skull få slut på att alal polis nycklar åker runt mellan kriminella för massa kriminella har polis nycklar och jag ville bara försöak stoppa de

Hur är beslutet felaktigt? För att jag c loggade inte i statioenen jag drog till ett hörn när min morsa ropade på mig för behövde dra men då var tydligen redan dom poliserna vid mig jag såg inte de då jag inte var vid datorn. hade jag varit vid datorn och sätt att alal var vid mig hade jag fortsatt rpa jag lovar.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/mdwcBJtFxlJyyW0lh?invite=cr-MSxSbkEsMzU1MzM4Mzc1&v=85

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag skulle ge tillbaka min väns nycklar som han hade fått av en polis och ville bara vara snäll och göra en bra sak.

Hur är beslutet felaktigt? För att jag c loggade inte i statioenen jag drog till ett hörn när min morsa ropade på mig för behövde dra men då var tydligen redan dom poliserna vid mig jag såg inte de då jag inte var vid datorn.

var aldrig meningen att det skulle bli så snälla förlåt

jag förstår att du valde att banan mig för det ser olika ut från alla håll,

@callex45 Gör en ban-överklagan. När jag har gått igenom och tagit beslut om den, så kommer jag kika på din beslut-överklagan.

Under tiden får detta ärende ligga på vänt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka