Accepterad callea#9268 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

callea#9268

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: callea#9268

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/callea/

Vad är ditt namn i verkligheten? William Axelsson

Vad är ditt discord namn? callea#9268

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 2004

Berätta om din karaktär. Calle Andersson, 25, Jag älskar att hjälpa folk. Jag hade en normal barndom med bra betyg i skolan, jag har alltid haft ett intresse för blåljuspersonal specifikt polismyndigheten. När man åker på larm rusar adrenalinet och man vet aldrig vad som väntar en på platsen. Jag har 8 månaders erfarenhet inom yrket i Malmö och har nu flyttat upp hit pga min flickvän. På min fritid är jag ofta och tränar, gymmar och löper, detta för att kunna upprätthålla min kondition som är nödvändig för att kunna arbeta. 8 månaders tjänstgöring i Malmö, Detta var en tuff stad med mycket kriminalitet, särskilt bland ungdomar. Jag har åkt på larm till nästan varenda brott som finns, jag har sett ungdomars framtid smulas sönder framför dom. Såklart är det väldigt sorgligt att se, men jag upplever att mitt arbete hjälper dem. Jag försöker bygga upp relationer till personer jag möter eftersom att de lyssnar dom på mig och kanske ser mig som en idol, vilket gör det lättare för mig att hjälpa dem. Jag skulle kunna fortsätta som polis men kan även ta en paus och utforska andra möjligheter.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en person som är kraftigt intresserad av att rollspela. Jag har en kreativ fantasi med förmåga till att skapa otroliga scenarion. Jag kommer vara trevlig och snäll mot alla personer jag möter i discorden och kommer alltid vara på bra humör och tillföra glädje till mina medspelare!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har en klasskompis som spelar här väldigt regelbundet och hade tänkt rollspela polis tillsammans med honom. Det verkar som en rätt stabil server med rätt bra scripts och bra rollspel.

Hur många timmar har du på FiveM? 680

Hur hittade du Multistaden? Min klasskompis berättade om den.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nope

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka