Accepterad Cajvall | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Cajvall

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198005348703/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Cajvall#4408

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 1993

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer vara Caj Carlsson, en 28 åring från Listerlandet i Blekinge. En sportfåne som har lite för stort intresse i öl och mat, samt hans fotbollsklubb. Med en passivt aggressiv ton och fräcka kommentarer så sitter han och spelar kort på närmsta bar, förmodligen lite mer än salongsberusad. Hans största dröm är att öppna en egen sportbar, om det är för att tillfredsställa sitt mindre alkoholberoende och intresse för fotboll eller om det är för att det kanske finns en mindre entreprenör inombords. Trots det man hör eller får intryck av Caj så är han en ganska schysst snubbe egentligen, som värdesätter lojalitet och att man kan bjuda på sig själv. Hejar man på fel fotbollslag (enligt Caj) så bör man vara redo för en diskussion.

Caj känner ensamhet, och därför söker sig till fotbollens värld för att hitta andra likasinnade för sällskapet och känslan av tillhörighet till något. Även om det kan innebära mindre sammandrabbningar med andra fotbollssupportrar så försöker han hålla sig utanför bråk majoritet av tiden, samt för att han anser sig själv som en laglydig medborgare.

Mycket av den Caj är, återspeglas eller förklaras från hans tidiga ålder. Hans mor går bort i en bilolycka, medan farsan överlevde. Trots att han (pappan) känner stor skuld över moderns bortgång så låter han det inte dra ner han helt i skiten. Farsan försökte ta hand om Caj på egen hand. Återstår att se om det gick så bra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tror att jag kan bidra till rollspelen och scenarios. Jag har stor erfarenhet av RP, och hoppas på att kunna bidra med en positiv upplevelse för andra.
Jag har letat efter en seriös server, jag känner att Unive kan vara något för mig. Serverns regler och förhållning till RP är en vision som jag delar. Jag har aldrig blivit bannad från en RP server förut och har inga intentioner att bli det. Hoppas på att kunna få en chans att bli delaktig i den här communityn.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en stor server där det finns en stor blandning av spelare och karaktärer, något som tilltalar mig väldigt mycket. Samt att det verkar finnas en fin gemenskap här.

Hur hittade du Unive? Streams/Twitch

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål skulle jag säga är att verkligen bygga upp den här karaktären, se hur långt kan man ta den rollspelsmässigt som socialt, färdigheter och om jag kan uppnå Cajs dröm om att öppna en sportbar. Har alltid som mål i rollspel att bygga stort kontaktnät.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bidra till denna redan bra community, vare sig det är genom rollspel eller på discord. Att agera med serverns bästa i åtanke.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Tillbaka