Nekad Cabba06 | Whitelist ansökning [psykopat]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Cabba06

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198996197689/

Vad är ditt namn i verkligheten? Casper Larsson

Vad är ditt discord namn? Cabba06#5958

Vad är ditt födelsedatum? 16 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Jag har växt upp på landsbygden och har precis flyttat in till staden. Jag är för 1990-04-05. Jag är väldigt sprallig av mig och gillar att åka bil. Jag har inte så mycket vänner ännu men hoppas på att få lite vänner här. Min karaktär gilla av vara tomte och har därför på sig en tomtedräkt men har inte ännu delat ut några presenter till barn.

Varför ska just du bli whitelistad? JJag är en trevlig person och tar detta på alvar och det kommer göra att jag kommer bidra till mycket jobbkraft.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag är ny till staden och vill söka nya jobb som inte är att köra traktor på landsbygden.

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern genom att en av minna kompisar tipsade om den och jag tyckte det lätt bra så jag började spela och han hade rätt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål e att få ett roligt jobb och att få hitta lite vänner. Jag har också ett mål som är att hamna över miljonen på kortet.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan server för tillfället men har gjort det för ett tag sedan och den hette topstar.

Tillbaka