Nekad C-L | Medlem ansökning [chickendinner2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

C-L

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Cosmin

Vad är ditt discord namn? andreilow422

Vad är ditt födelsedatum? 20 November 2006

Berätta om din karaktär. Zaki Albert Gustafsson är en spännande och hemlig person med en mörk historia och en komplicerad personlighet. Han växte upp i en liten stad där hans familj hade svårt med pengar och samhället hade få möjligheter. Trots sitt ursprung var Zaki smart och kunde se möjligheter i situationer där andra såg hinder. Zaki gick fel när han var ung och drogs in i den kriminella världen. Han blev snabbt en respekterad och fruktad figur bland lokala kriminella på grund av hans skarpa sinne och snabba beslutsfattande. Zaki blev känd för att kunna undvika polisen och planera och utföra kriminella aktiviteter utan att lämna några spår. Zaki visade en komplexitet som gjorde det svårt att helt avfärda honom som en stereotypisk brottsling även när han var på sitt bästa. Han hade en oväntad förmåga att skapa relationer och kunde ibland visa en sårbarhet och medkänsla som överraskade de som kände honom. Zaki hade regler och moral som han höll fast vid trots hans kriminella livsstil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion, säga till om någon bryter mot reglerna, bli vänner med en massa i servern och respektera reglerna och inte bryta mot de.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man behöver inte alltid vinna i ett scenario utan man ska ha rolig ändå om man inte vinner scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes det har jag och det finns flera regler t ex som Rdm,Vdm,sunt förnuft,powergaming och copbait

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes det har jag, jag har spelat på denna server flera gånger och har lärt mig en hel del och jag vill komma tillbaka till denna fina server.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

• Nekad. Utveckla karaktärsbeskrivning samt byt så du heter samma på discord som på steam. Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka