Nekad Cãrlos- | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cãrlos.

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Simon

Vad heter du på discord? Cãrlos#0898

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 56 hade 1500 något på mitt gamla konto.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag vill att mekonomen ska bli ett jätte bra firma som alltid svarar i telefonen och hjälper alla som behöver hjälp. Mekonomen ska även få bättre och snabbare bilar.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit chef på 5 andra servers inom bil firmor.

Berskiv din karaktär? Göran har tyvärr inte haft samma uppväxt som alla andra barn... Göran är uppväxt på landet med sin mamma och pappa. Vi hade väldigt mycket djur på gården och jag var en väldigt bra djurvän som älskade att vara med djuren dag in och dag ut. Men tyvärr hade inte vi så mycket pengar så vi hade inte råd med så mycket mat eller någon bil och det var väldigt långt in till stan. När Göran fyllde 12 år gammal skildes hans mamma och pappa så jag var varannan vecka hos mamma och pappa. Min pappa flytta till stan och mamma flytta utanför stan. Allt gick bra i skolan tills en dag då blev Göran kallad b*g pöjk för han gillade Volvo sedan stoppade dom ner hans huvud i toaletten. När han kom hem från skolan sa han bara till sin mamma att han ramla från trappan. Men det fortsatte med mobbningen i två år innan Göran gjorde något åt det. Han började ta boxning lektioner efter skolan varje dag. När han var 15 hade han blivit skit stor och stark så han hämnades på sina mobbare och slog skiten ur dom. Sedan börja han hänga med dåliga personer och blev stor kriminell i Uppsala. Nu är han 25 och vill starta ett nytt liv som mekonom i en ny stad en bättre stad.

Hur ofta kommer du vara inne? 4-5 timar per vardag och 7-8 på helger

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja alla dar i veckan älskar Unive Modsen och staffsen är alltid jätte snälla och hjälpsama.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte för unive är den bästa!

Har du läst våra Regler? Ja det har jag flera gånger.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka