Nekad Byggarebob_to_active | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Byggarebob_to_active

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Demir

Vad är ditt discord namn? Bosanac

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gulag Arda född 1998

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, självsäker och modig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Gulag Arda växte upp i ett tufft klimat, med bara hans mamma, inga syskon eller en pappa. Han var påväg att gå med i ett gäng tills hans mamma stoppade han och sa till han att det finns bättre saker i livet än knark och vapen. Nu vill Gulag Arda satsa på att bli chef på marja lisas och kanske även starta en familj, en fru och två barn!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jo, jag kan skapa en bättre klimat inom serverns RP genom att jag följer reglerna som finns samt guidar dem andra, till exempel nybörjarna att följa reglerna, förstå hur RPn ska fungerar i servern, samt vara respektfull och bidra till en seriös och även en realistisk RP!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte kan vinna hela tiden på olika scenarior. Att jag som karaktär måste kunna acceptera att jag har förlorat ett scenario eller gjort ett misstag.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, en gång och då var det att jag pratade i telefonen med någon annan när jag var död. Nu har jag lärt mig att det är fel och att om jag är död så är jag död och måste vänta tills någon kommer och hjälper mig.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM = som betyder random deathmatch och innebär att jag som person slår någon annan spelare utan någon anledning. Sen finns det combat logging = som innebär att jag lämnar när jag blir rånad eller stoppad av polisen, alltså att jag lämnar mitt under ett scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nä, det var allt!

Nekad ansökan
Anledning: Ditt konto är för nytt antingen verifierar du eller kommer tillbaka när det är 6 månader gammalt!

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Tillbaka