ByggareBOB1 | Medlem ansökning (Wille)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ByggareBOB1

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199016371879/

Vad är ditt namn i verkligheten? Christopher

Vad är ditt discord namn? ByggareBOB #3278

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Christopher karlsson han kommer ifrån en bra familjen från början men sen när han vart 11 så skillades hans föräldrar och han blev tvingad att välja mellan sin mamma och pappa. Han valde att bo med sin pappa men hans pappa började dricka mer och mer så Christopher blev väldigt deprimerad och börja dricka själv. Sen så slutade han högstadiet och flyttade hemifrån. Han gick på fordon linjen och blev väldigt intresserad i det. Sen så fick han jobb och köpte sin egna första lägenhet och lite senare fick han flickvän. Men efter ett halv år så lämnade hon honom. Efter det så gick allt ner åt och han började dricka själv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem/whitelist på unive för jag älskar rpn här jag har rpat här sedan augusti 2020 men mina vänner slutat spela på servern så har jag gått med dom och nu har jag bestämt mig för att komma tillbaka jag är en kille som är ute efter en servern med bra rp nivå bra scripts och bra scenarion och jag tycker ni har allt här på unive ni har till och med spelarna ni ligger på 200-300 dagligen de är super kul att se servern växa vill kunna rp med whitelist jobb som t.ex polis två av mina kompisar jobbar som polis så jag hade tänkt börja jobba där!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som gjorde mig intresserad av denna server är för att den har fantastiska scripts många spelar med bra rp nivå jag älskar jobbet staffsen lägger ner på servern och de är många bra scenarion älskar verkligen den kriminella rpn då jag har jätte många vänner som är med i gäng osv

Hur hittade du Unive? En vän tipsade mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp är att hitta en server med bra scripts bra scenarion och bra rp nivå på alla som spelar, och ni hade allt. Jag vill kunna utveckla min rp nivå här på denna fantastiska server och kunna jobba på whitelistade jobb

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att utveckla min rp nivå så mycket som möjligt, och jag vill bidra med så bra scenarion som möjligt som whitelist/medlem

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara unive
 
Tillbaka
Top