Inaktuell Butter | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Butter

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198406161552/

Vad är ditt namn i verkligheten? Derek

Vad är ditt discord namn? Butter#6400

Vad är ditt födelsedatum? 24 Mars 2000

Berätta om din karaktär. Kan ibland vara lite konstig är 21 år har stora intressen för bilar har starka känslor om något händer någon kompis eller sig själv

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill försöka skaffa ett bra jobb och hjälpa andra.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Allt som händer runt omkring de känns så verkligt och att man kan träffa nya roliga personer.

Hur hittade du Unive? Jag sökte på någon svensk server på Youtube som de fans många personer på och så hittade jag Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna träffa nya personer och köra runt men också hjälpa andra som är nya.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna bli en rik person som kan hjälpa andra känna pengar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag kör bara Unive för tillfället.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Tillbaka