Accepterad butman1001 | Medlem ansökning [Sixten100p]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

butman1001

Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Algot

Vad är ditt discord namn? Butman1001

Vad är ditt födelsedatum? 13 November 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Algot Olsson, 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Orädd, rolig och intresant

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Algot Olsson är 24 år gammal och kommer från en liten ort där livet inte alltid är lätt. Han växte upp med sin pappa som jobbade jättemycket, och sin mormor som lärde honom att man alltid ska ställa upp och bry sig om andra. Redan som tonåring blev Algot intresserad av bilar och motorer och han var ofta i garaget och höll på att hjälpa sin pappa att laga hans bil. Men det blev en stor vändning när pengarna började ta slut så Algot hamnade i en dålig situation. Så han började lära sig att sno från folk och göra inbrott för att kunna skydda sina nära vänner. För att kunna stanna kvar i sin hemort. Men det blev för jobbigt med pengar så Algot behövde flytta för att få en ny vändning. Algot drömmer om att hålla på med ett jobb där han jobbar med bilar. Så han försöker lära sig allt om bilar. Men han vet att livet i staden kommer bli tufft och att han kommer måste försöka göra sitt allt för att klara sig men han vägrar att ge upp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan göra det mer spänande och mer roligt på servern för att jag kommer skaffa en kriminel rol så det kommer inte bara bli roligare för spelare utan också för polisen för det kommer finnas mer brott som händer så kommer det också bli späning.
Jag vill kunna göra det så rolig som möjligt för alla som spelar på servern jag vill också kunna göra ny spelare tycka att servern är rolig genom att hjälpa dom med att skaffa jobb och bil så dom tycker det är roligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man "förlorade" det utan att det blir lika kul om motparten vinner som om man själv skulle vinna. Om man till exempel skulle vara i ett scenario där snuten jagar mig och jag kanske kör in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom också ska få ha det roligt i scenariot. Det bästa är när det blir ett långt och välgjort scenario och framförallt ett scenario där regler följs och alla tycker det är roligt!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? När jag först hade skaffat FiveM så råkade jag snacka om en ban och då vart jag banad i 6:30 timme och jag lärde mig att jag ska inte snacka om det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, Döda någon utan anledning. VDM, Döda eller skada någon med ett fordon. Copbait, Att få en polis upmerksamet för att göra ett brott.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag fick min första dator för inte så länge sedan och därför har jag ett nytt Discord konto och FiveM konto men jag kommer att vara seriös och inte lalla runt. Har dyslexsi så kan ha stavat fel på något.

Senast ändrad:
Du kan gärna utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP?

Svara på denna meddelande när du har gjort det. Du har 24 timmar på dig innan den blir automatiskt nekad. Lycka till

Godkänd
Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Glöm inte att ha en trevlig dag

Tillbaka