Nekad Burreee | Ban överklagan[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Burreee

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Burreeee/home

Ditt Hex-ID: 110000142e781bc

Vad är din discord tagg? Burreee#2705

Vem var det som bannade dig? Flame

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit avstängd för: RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ska jag vara helt ärlig så är jag ritkigt säker på att han bannade mig för att han vet att han har krafterna att göra det, han var sur på mig och använde sina perms för att ge hämnd. Han misskötte dem.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En kille kom fram till mig och bad om skjuts, jag sa visst hoppa in. När vi sedan ska köra iväg mot hans marker så kommeren kille på motorcykel (flame) han börjar säga saker så killen bredvid mig blir sur, vi fortsätter sedan köra iväg, killen som jag skjutsar ser att (flame) kör efter, vi fortsätter till hans gänghus, när vi är där så säger flame något, kommer inte ihåg riktigt, jag hoppar in i bilen och följer efter honom. Lite längre fram så stannade han till och jag körde till han och stannade där, hoppade ur bilen och frågade vad han ville igentligen, då sa han något fult till mig och spottade på min bil, jag blir sur och följer efter han. sedan när han stannar igen så ger jag han ett slag och säger liksom gör int sådär igen, och så hoppar jag in i min bil. Då bannar han mig för RDM. Det var inte ens ett random slag, det var ett scenario bakom detta slag. Han bannade mig bara för att han var sur och ville ge hämnd, han använde sina perms på ett sätt man inte få göra som support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban, känner folk som varit support, och jag vet hur reglerna går till, så detta var en riktigt fel ban.

En annan kille som var support för inte så länge sedan sa även till mig att man inte får banna folk i sitt egna scenario, som han gjorde på mig. Så som jag sagt, känns verkligen som han bannade mig bara för att han var sur på mig och ville ge hämnd...

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. typ 80% har varit när jag var ny i servern och hade typ 50-100 timmar på det, nu har jag typ 600. Vissa har varit felaktiga, som denna t.ex.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget enligt mig, men om nu detta tydligen räknas som RDM så ja, att inte slå honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej, jag har inte lärt mig något ännu, däremot så kommer jag ha lärt mig efter ni valt att neka eller godkänna denna. väljer ni att godkänna denna och håller med mig om att den är felaktig, ja då har jag lärt mig att han borde avgå som support och komma tillbaka när han vet hur man använder sina perms rätt och hur en support ska hantera saker rätt. Men om ni nekar och tycker att det är RDM så har jag lärt mig att inte slå folk ett slag fast man är sur på grabben för han spottade och sa fula ord till mig.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka