Accepterad Burreee | Ban överklagan[valle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Burreee

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Burreeee/home

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Burreee

Vad är din discord tagg? Microwave#2705

Vem var det som bannade dig? network 19

Hur lång tid var din ban? 4 dagar, 24h 50 min

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängs för: Sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inet varför dom bannade mig, dom tyckte väl dom hitta något som var emot reglerna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis varit hos polisen, jag skötte mig bra, polisen hade bara lite problem att sätta in oss i bilen, så bad han mig hoppa in så gjorde jag det. Råkade hoppa in i förarsätet av polis bilen två gånger men hoppade ut och han fattade att jag råkade. sen fortsatte han att försöka få in oss, han skulle köra mig till min bil för jag var int eden dom letade fter. sen så åkte jag hojj mot min bil och så blev jag bannad från ingenstans?

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig bann, stod att jag blev bannad för suntförnuft, men jag hade inte ens gjort något fel, jag hade skött mig helt. inte brytit mot någon lag eller något. Jag gjorde inget fel alls.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 4 st har varit felaktig ban, och en så råkade jag knivhugga min kompis med en kniv när jag skulle lägga ner den.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? NEj, för jag gjorde inget fel alls vid denna ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, alla ban behöver inte vara sitt eget fel, kan vara fel ban.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka