Accepterad Burre | Medlem ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Burre

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198355150746/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Burman

Vad är ditt discord namn? Traycers#1050

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Oliver persson, han är född 2001(20 år), född i skåne men senare när han va 3 år så flyttade han, hans 2 syskon och hans föräldrar till stockholm. Dom tyckte att skåne va för litet. Han va aldrig mobbad i skolan eftersom han va född första januari, Hans pappa var gangster. var i fängelset några gånger för grovt vapenbrott, men senare blev frisläppt, men han fortsatte, och det fick han betala sitt liv med. han var 12 när det hände. mamma jobbade som sjuksköterska men dog sedan av brustet hjärta.. efter de så började han och hans syskon inte ha kontakt, han hade alltid varit intresserad i bilar så han försökte jobba som mekaniker. men ansökan gick inte så bra, han hade sökt om och om och om igen om ett jobb. men varje gång så misslyckades han, så de ända valet som han såg skulle funka va om han va kriminell..

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag kommer bidra med ett bra roleplayande och jag tycker det är väldigt roligt. Jag kommer höja rp nivån och jag har redan vänner som har visat mig allting om roleplayande

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Mina kompisar och jag hittade servern och började spela lite som ett skämt men sen så insåg vi att vi ville köra seriöst på unive, jag tycker även att unive verkar som en seriös server och jag hatar att köra på små roleplay serverar där folk bara lallar. jag har sett mycket roleplay på min kompis twitch.tv/drobz1 och det verkar som en jättekul och jätteseriös roleplay och det är därför jag vill köra på den.

Hur hittade du Unive? jag hittade det genom mina kompisar som jag känner irl och även en streamer. Twitch.tv/drobz1 heter han, han är min kompis

Vad har du för mål med ditt rollspel? målet med mitt rollspel är att främst ha kul. Om man inte har kul så blir det inte seriös roleplay och det leder bara till att det lallas. Jag tycker att det är riktigt kul och jag vill hjälpa servern att växa ännu större då jag tycker att detta är den bästa roleplay servern i sverige

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ha riktigt kul och hjälpa servern att växa. Jag vill bjuda in mina vänner och promotea servern på olika sätt så att fler upptäcker den då jag verkligen tycker att servern förtjänar det.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej, jag spelar inte på någon annan server just nu då jag tycker att denna är den bästa och jag vill bara spela på denna.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top