Inaktuell BumbarDeluxe | Kriminell Förslag [Complain]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BumbarDeluxe

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
2
Berätta om ditt förslag Att man kan lägga till exempel en Ak47 på sin rygg.

På vilket sätt är det en förbättring? Om man inför detta skriptet så kommer det vara mycket smidigare att ha ett större vapen. Man kommer få en mer realistisk känsla och man kan förbättra rp:en. Man kommer inte behöva väska eller göra /sme. Detta är ett populärt förslag inom krim rpen.

Länkar och annat material som visar förslaget: https://www.gta5-mods.com/scripts/weapons-on-back

https://www.lcpdfr.com/downloads/gta5mods/scripts/24264-stow-that-weapon/

Det finns redan en AK som man kan ha, är en tshirt om jag inte minns fel. Men den är visserligen på magen och ej ryggen.

Det finns redan en AK som man kan ha, är en tshirt om jag inte minns fel. Men den är visserligen på magen och ej ryggen.
Det är inte de jag menar, inte en ak som man bara har för att de ska se ut som att man har en. Jag menar att man har till ex ett riktigt vapen som man då kan lägga på ryggen, inte ett plagg/fake vapen.

Det är inte de jag menar, inte en ak som man bara har för att de ska se ut som att man har en. Jag menar att man har till ex ett riktigt vapen som man då kan lägga på ryggen, inte ett plagg/fake vapen.
Okej.

+rep AK47 ska vara på ryggen ifall man har den i inventoryt oavsett vad. Detta förslag fick avslag för att ”detta är ingen gangrp server” det är just därför detta är bra, för att de ska va svårare att gå runt med tunga vapen. Samtidigt som det blir svårare för kriminella och man måste vara mer diskret. @Limpis
Simpelt script och stilrent. Tunga vapen hamnar på ryggen när man itne håller i dom.

+rep AK47 ska vara på ryggen ifall man har den i inventoryt oavsett vad. Detta förslag fick avslag för att ”detta är ingen gangrp server” det är just därför detta är bra, för att de ska va svårare att gå runt med tunga vapen. Samtidigt som det blir svårare för kriminella och man måste vara mer diskret. @Limpis
Simpelt script och stilrent. Tunga vapen hamnar på ryggen när man itne håller i dom.
Håller helt med, tack!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka