Nekad Bulten123 | Medlem ansökning [Queen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bulten123

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Alvin07100

Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. han heter Biktor Muhammad. Biktor är uppväxt i göteborg. han hade en tuff upväxt och försöker göra samhället till en bättre plats.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med roliga scenarion och kreativitet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att jag ska ge alla som är med i scenariot samma chans och se till att alla har roligt. inte bara spela för att vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Man får inte döda/skada någon helt random som du inte är i RP med det heter Random Death Match, det betyder att du inte får död någon som du inte är i RP med. VDM står för Vehicle Death match det betyder att du inte får köra på någon som du inte är I RP med. Man ska RP'a alla krasher som t.ex. att du gör ljud som du skulle göra dig illa i verkligheten, ingen rasism, nazism eller kränka ner någon annan för deras kön men även använd bara din hjärna skulle jag säga. Inte Copbait det menas att inte försöka få polisen efter sig, t.ex köra ett rödljus framför polisen om du är medveten om de.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har erfarenhet. Jag har spelat mycket RP innan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Utveckla fråga Berätta om din karaktär.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka