- Meddelanden
- 52
- Reaction score
- 1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198930657956/
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar magnusson
Vad är ditt discord namn? Pappa lars#1337
Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 2005
Berätta om din karaktär. Jag heter Oscar karlsson bodde i en annan stad innan och där var jag polis chef men innan det så gick jag i polis högskola i 8år träffade min kärlek där som jag har gift mig nu med och har 2 barn. Min karaktärs bakgrund har varigt svår... När han var 11 och kom hem från skolan hade hans mamma hängt sig i köket eftersom hans pappa hade tat allt och gjort slut. Då när pappan fick reda på detta mådde han ännu sämre då han egentligen ångra att han gjorde slut. Då hoppade han från ett berg på min karaktärs 12 års dag. Då bodde han själv med sin syster som var 16. Han började dricka alkohol när han blev 14 för han mådde så dåligt, hade inga kompisar häller. som 16 åring började han också med droger. Just nu är hans känslor på botten och han visste inte vad han skulle göra. Han har några intressen men dem går inte just nu att uppfylla pga pengar. Men hans intressen är igellefall bilar och motorcyklar och att få kanske ett jobb på mekonomen eller bärgare. Just nu är min karaktär 21 år.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jo, Det är för jag är en seriös rpare som tar rp till 100%, Bryter inte mot reglerna som andra vissa personer i staden,
och om något annan person skulle göra fel skulle vi skicka in det till staffs då jag använder medal
samt jag kommer vara rätt aktiv ungefär 4-12 ish timmar om dagen, ni staffs kommer märka att jag kommer skapa Feta scenarion och bidra med otroligt bra Roleplay.
jag kommer inte vara som vissa andra personer och försöka visa till alla att jag är med i gäng liksom (om jag är de), Jag kommer vara "lowkey" och när jag ska använda vapen ska vi aldrig skjuta i staden,
eftersom det är suntförnuft. utan vi hade kidnappat dom och tagit dom upp till sandy och försökte få så mycket info som möjligt och om personen har gjort något grovt mot oss hade vi klippt dom,
Det jag menar här är att jag inte kommer skjuta mitt i stan, jag ska försöka få polisen tillit så dom inte ska tro att jag är med i gäng,(om jag är de) vi ska aldrig säga till några att jag är med i gäng heller bara till närmsta kontakter,
jag ska ha så seriös rp som möjligt och inte gå runt och säga "att jag äger staden och är störst". Som sagt vi kommer vara lowkey och bidra med bra RP och bra scenarion, vi lovar att följa alla regler till 100%
Även kommer vi hålla suntförnuft, ge mig 1 chans ni kommer inte ångra er. Jag kommer även vara otroligt aktivt och det kommer ni också märka, här e jag ute efter bra scenarion och bra Roleplay. Jag kommer inte sitta
och göra massa rån hela tiden för det är Failrp och sitta och göra bankrån eller butiksrån varje kvart utan jag kommer också vara social jag kommer lixom inte visa att jag e ett gäng. (om vi är de) Sedan har jag mycket
erfarenheter att vara kriminell, jag vill inte ha massa gängkrig hela tiden för det är orealistiskt.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det som får mig intresserad är antalet spelare samt ägaren/delägarens arbete
Hur hittade du Unive? Jag hittade den genom en kompis
Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill bli chef inom maja lisa
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill sprida bra energi och lära känna nya personer som man kan spela RP med. Jag skulle också vilja jobba med olika saker på servern och pröva olika saker att göra. Mitt mål är att bli en igenkänd person på servern.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar magnusson
Vad är ditt discord namn? Pappa lars#1337
Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 2005
Berätta om din karaktär. Jag heter Oscar karlsson bodde i en annan stad innan och där var jag polis chef men innan det så gick jag i polis högskola i 8år träffade min kärlek där som jag har gift mig nu med och har 2 barn. Min karaktärs bakgrund har varigt svår... När han var 11 och kom hem från skolan hade hans mamma hängt sig i köket eftersom hans pappa hade tat allt och gjort slut. Då när pappan fick reda på detta mådde han ännu sämre då han egentligen ångra att han gjorde slut. Då hoppade han från ett berg på min karaktärs 12 års dag. Då bodde han själv med sin syster som var 16. Han började dricka alkohol när han blev 14 för han mådde så dåligt, hade inga kompisar häller. som 16 åring började han också med droger. Just nu är hans känslor på botten och han visste inte vad han skulle göra. Han har några intressen men dem går inte just nu att uppfylla pga pengar. Men hans intressen är igellefall bilar och motorcyklar och att få kanske ett jobb på mekonomen eller bärgare. Just nu är min karaktär 21 år.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jo, Det är för jag är en seriös rpare som tar rp till 100%, Bryter inte mot reglerna som andra vissa personer i staden,
och om något annan person skulle göra fel skulle vi skicka in det till staffs då jag använder medal
samt jag kommer vara rätt aktiv ungefär 4-12 ish timmar om dagen, ni staffs kommer märka att jag kommer skapa Feta scenarion och bidra med otroligt bra Roleplay.
jag kommer inte vara som vissa andra personer och försöka visa till alla att jag är med i gäng liksom (om jag är de), Jag kommer vara "lowkey" och när jag ska använda vapen ska vi aldrig skjuta i staden,
eftersom det är suntförnuft. utan vi hade kidnappat dom och tagit dom upp till sandy och försökte få så mycket info som möjligt och om personen har gjort något grovt mot oss hade vi klippt dom,
Det jag menar här är att jag inte kommer skjuta mitt i stan, jag ska försöka få polisen tillit så dom inte ska tro att jag är med i gäng,(om jag är de) vi ska aldrig säga till några att jag är med i gäng heller bara till närmsta kontakter,
jag ska ha så seriös rp som möjligt och inte gå runt och säga "att jag äger staden och är störst". Som sagt vi kommer vara lowkey och bidra med bra RP och bra scenarion, vi lovar att följa alla regler till 100%
Även kommer vi hålla suntförnuft, ge mig 1 chans ni kommer inte ångra er. Jag kommer även vara otroligt aktivt och det kommer ni också märka, här e jag ute efter bra scenarion och bra Roleplay. Jag kommer inte sitta
och göra massa rån hela tiden för det är Failrp och sitta och göra bankrån eller butiksrån varje kvart utan jag kommer också vara social jag kommer lixom inte visa att jag e ett gäng. (om vi är de) Sedan har jag mycket
erfarenheter att vara kriminell, jag vill inte ha massa gängkrig hela tiden för det är orealistiskt.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det som får mig intresserad är antalet spelare samt ägaren/delägarens arbete
Hur hittade du Unive? Jag hittade den genom en kompis
Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill bli chef inom maja lisa
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill sprida bra energi och lära känna nya personer som man kan spela RP med. Jag skulle också vilja jobba med olika saker på servern och pröva olika saker att göra. Mitt mål är att bli en igenkänd person på servern.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej