Nekad Bullen10 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bullen10

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199028332016/

Ditt Hex-ID: steam:11000013fa965f0

Vad är din discord tagg? BakeAll

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: 0612CDFC-33F1-447C-B5FC-691013B4A897.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig eftersom jag försökte kringgå redlisten genom att byta både Discord och Steamkonto. Det som hände var att jag tidigare hade blivit bannad för fear RP, vilket ledde till att jag blev av med min krim rollen och fick en redlist. Jag kände mig dåligt behandlad i situationen, var trött och tappade motivationen särskilt eftersom sommarlovet precis skulle börja. Istället för att vänta eller försöka vänta ut tiden på rätt sätt, valde jag en genväg för att kunna spela vidare. Jag förstår att det var ett felaktigt och omoget beslut. Det bröt mot serverns regler och jag respekterade inte staffens beslut. Jag ångrar hur jag hanterade allt och tar fullt ansvar för mina handlingar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis körde runt i en bil och hade kul, utan något specifikt att göra, vi bara åkte runt. Plötsligt blev jag ombedd i staff samtal av Madajao att hoppa in i support. Redan där förstod jag vad det handlade om alltså att jag hade försökt undvika min redlist genom att byta konto. När samtalet började nämnde Toris mitt riktiga namn, BakeAll, vilket bekräftade att de visste vem jag var. Jag valde direkt att erkänna, eftersom jag insåg att det jag gjort var fel och ville ta den ärliga vägen. Jag blev sedan deffad medan de tog ett beslut, och bannen sattes till 30 dagar. Jag förstod direkt varför jag blev bannad, och jag accepterade beslutet utan att klaga. Jag gick vidare därifrån och har haft tid att tänka igenom mitt agerande. Jag inser att det jag gjorde var väldigt dumt, och jag har verkligen lärt mig en läxa. Det kommer inte hända igen, och jag hoppas på en ny chans att visa att ni kan lita på mig och att jag tar reglerna på allvar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Även om jag tyckte att det var orättvist att få redlist och bli av med krim från början, så var det inte okej att byta konto för att slippa konsekvenserna. Jag bröt mot reglerna, och därför förstår jag att bannen var rätt. Jag tar fullt ansvar för det jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. cyklar 2 på en cykel, jag och min kompis cyklade och höll i varandra vi skrev /sme ramar då det skulle bli mer rp utav det men de hjälpte inte fick då en ban utav det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag tror att det jag kunde gjort annorlunda var att ha mer tålamod och lita på processen. Jag skickade faktiskt in en överklagan och pratade med staffen, men när jag inte fick tillbaka krim och fortfarande hade redlist så blev jag frustrerad. Jag kände att det inte var rättvist och tappade motivationen. I stället för att fortsätta följa reglerna valde jag en genväg och bytte konto vilket jag i efterhand förstår var helt fel väg att gå. Jag borde ha accepterat staffens beslut, även om jag inte höll med om det. Jag kunde ha tagit en paus, samlat mig och kommit tillbaka senare på ett ärligt sätt. Om jag bara hade haft lite mer tålamod och respekt för serverns regler, så hade det inte behövt gå så här långt. Jag har lärt mig mycket av detta och vet nu att det är bättre att stå för sina känslor och hantera det på ett moget sätt, istället för att försöka runda systemet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har verkligen lärt mig mycket efter min ban. Jag förstår nu hur viktigt det är att följa reglerna och att respektera staffens beslut, även om man ibland tycker att det är orättvist. Jag har också insett att det aldrig är rätt att försöka kringgå reglerna genom att byta konto eller på andra sätt försöka slippa konsekvenserna. Jag har blivit mer tålmodig och vet att det bästa är att ta ansvar för sina handlingar och prata med staff om något känns fel istället för att göra saker bakom ryggen på dem. Jag vill visa att jag har mognat och att jag kan spela på servern på ett ärligt och respektfullt sätt framöver.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka