Nekad Bulldogs | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

baagaaarn

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199041756725/

Ditt Hex-ID: steam:110000140763e35

Vad är din discord tagg? bulldogs2132

Vem var det som bannade dig? Duvetliam han är inte ens kvar på servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att ta spawnmenu när ja hade blivit dumpad mitt ute i ingenstans när ja var död och tog spawnmenu därifrån

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min vän bar mig när jag var död och hans spel kraschade när han skulle ta mig till sjukan så jag väntade på att han skulle gå ig igen men han kom inte jag tänkte skriva ene report men en sekund innan jag hann att skicka in min report spawnade min karaktär i någon annans armar som va mitt i ingen stanns och då dumpade han mig mitt på en skogs väg så jag valde att ta spawnmenu.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var den inte då jag gjorde fel som tog spawnmenu istället för att skriva till staff eller göra en report.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja har blivit bannad tidigare av lite olika anl!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha skrivit en report o väntat istället för att använda spawnmenu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag och det kommer inte hända igen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka