Dubbelpost bulan | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bulan

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/bulaan/

Vad är ditt namn i verkligheten? Bulat

Vad är ditt discord namn? bulan#9430

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sergei Bratva, han är en lugn och trevlig medborgare som letar efter nytt jobb men olika äventyr, han har precis sagt upp sig som Bennys Chef för att leta nya äventyr, han siktar in sig i bilar eftersom de är något han alltid gillat och han även stort intresse för bilar allmänt. De han är sugen på just nu är att söka till bilsäljare då hans före detta far sålde bilar, Sergei har fått sitt bil intresse från hela familjen men mestadels från sin far som jobbade med bilar men sedan gick över till att sälja äldre och även lite mer moderna bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag är en seriös och erfaren rpare med över 1100 timmar på FiveM, jag spelar inte för att nå makt eller pengar, jag är inne för att ha roliga scenarion, skaffa nya vänner, skaffa ett jobb där jag kan rpa med nöje och sprida glädje

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Ni verkar som en seriös server med bra och seriös staffs.

Hur hittade du Unive? Jag fick tips från mina kompisar då jag hörde eran server var bra och seriös.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Sprida glädje och vill vara den personen alla pratar gott om och minns som en härlig invånare.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att skaffa något slags jobb där man säljer eller jobbar med bilar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej de är jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka