Nekad BUBBEEEN | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ta bort detta konto

Icke Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/habbub/

Ditt Hex-ID: 1100001434d658a

Vad är din discord tagg? Bubben8449 har inte tillgång till fettan och hassan

Vem var det som bannade dig? Philip

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: ban.pngSkarmbild_2023-12-05_202147.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att philip valde att banna mig för att jag snackade skit om servern och staffdissa vilket jag verkligen fattar. Men jag menade verkligen inte det jag sa. Det blev helt enkelt fel. Då jag sa det i ren aggression. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för detta och hoppas att du kan förlåta mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände exakt innan jag blev bannad var att jag hade skrivit till saabpro93 att han skulle unbanna mig för han hade bannat mig i 1 dag. Så då skrev jag att han skulle unbanna mig detta gjorde jag då jag blev arg för att jag tyckte att det var en bs ban (samt att jag har sjukt grov adhd och grova aggresionsproblem). Men då sa han nej och då sa jag nått som jag verkligen ångrar jättemycket jag skrev då "jag kan ändå bara spela på en lallserver eller nått i 1 dag för att servern e död" Jag menar verkligen inte detta det var helt enkelt ren aggresion. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och hoppas att du kan godta min ursäkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte en felaktig enbart mitt fel men jag står för att jag gjorde fel och ber om ursäkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tot 17ggr tidigare och några e perma. Tex misstänkt e cop när jag inte e copade c logg 2 ggr en av dem när jag glömde skriva att jag var tvungen o relogga. Och en självman en mild staffdiss när jag sa "är du smart" och sen någon pwg och suntförnuft. När jag haft mask på allmän plats och små saker. Näst intill ingen av dessa bans har upprepats så jag har definitivt tagit mycket lärdom av dessa bans. Jag ber personligen om ursäkt till philip och staffen för detta och hoppas att jag kan få bli unbannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att inte ha skrivit och försökt kontrollera mig men det blir verkligen jätte svårt med adhdn och aggresionsproblemen. Jag hoppas att du kan förstå att jag inte menade detta och att det verkligen bara var ren aggresion. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för detta. Det blir liksom gör först tänk sen med adhdn. Hoppas att du ger mig en till chans att visa att jag kan rpa och bete mig. Det blev verkligen fel denna gång men ibland så måste man göra fel för att kunna göra rätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig efter denna ban är att. Jag måste kontrollera mig och försöka tänka på vad jag säger och gör. Och respektera staffs och servern jag har verkligen tänkt över detta och insett att detta var verkligen inte rätt. Jag gör denna överklagan för att be om ursäkt och förhoppningsvis få en till chans att visa att jag kan rpa och bara bete mig. Jag ber personligen om ursäkt till staffen och dig philip och hoppas att du kan godta den.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det fattar jag och det kommer inte ske

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka