Accepterad Bronzie | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bronzie

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198065195439/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Zakaria

Vad är ditt discord namn? EZ#2245

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 1998

Berätta om din karaktär. Elias Dreij är en 23 årig kille som är född i Libanon men uppvuxen i Sverige då han kom till Sverige redan när han var 2 år gammal då hans föräldrar ville att han skulle växa upp i ett land utan krig och misär. Elias Dreij var en stökig ung grabb när han i skolan och han tänkte inte riktigt på saker och ting utan bara gjorde vad han kände för vilket gjorde att han alltid hamna i bråk eller problem så hans skola kontakta sos som sedan fick ha massa möten med Elias och hans Mamma Viviane. Elias fick en kontakt person av SOS som heter Martin han och Elias hittade på en massa roliga aktiviteter under Elias barndom vilket undan höll Elias från att hamna i mer problem. När Elias blev äldre fick han ett stort intresse inom juridik och rättvisa i allas liv och handlingar. I gymnasiet läste han Juridik då han redan som 16 år ville bli advokat och hade drömmar om att en dag i framtiden driva sin egna byrå. Idag är Elias färdig utbildad advokat med topp betyg i hans klass och redo på att påbörja sitt äventyr som advokat i den praktiska världen, hur det kommer gå vet han inte men han hoppas på de bästa och kommer definitivt att göra sitt bästa.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har mycket erfarenhet av rp då jag spelat på massa olika servrar och lärt mig mycket om hur man bygger sköna och roliga scenarion. Jag känner även till spel reglerna bra och är inget problem för er i staff teamet. jag kommer bidra med en eller flera sköna karaktärer under min period här och hoppas på det bästa.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag tog en paus från gta rp sen september föra året men nu under en lång period varit sugen att börja igen och när jag launcha fiveM sist så var det max 64 slot och sedan såg jag denna på 400 slots och konstant rull med spelare så de lokade mig direkt för de kommer bli jätte kul känns det som.

Hur hittade du Unive? fiveM server lista

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och skapa en skön gemenskap, skapa en så hög RP nivå som möljligt, ha en rolig RP upplevelse och skapa roliga scenarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att skapa roliga och sköna scenarion med hör RP nivå genom att va advokat på Unive så mycket jobb mellan polis o kriminella eller mellan firmor eller privat personer och firmor. målet är att höja nivån med att folk kan behöva en advokat till allt möjligt på Unive och de ska finnas möjlighet att få den hjälpen hela tiden.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka