Nekad brillmuppen | Ban överklagan [Fader Groggen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

JJ

Icke Medlem
Meddelanden
426
Reaction score
25
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199085535677/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: 2021-02-03

Vad är din discord tagg? muppen#8553

Vem var det som bannade dig? goggle

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? SUNT FÖRNUFT

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? SUNT FÖRNUFT

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. JAG TOG EN BIL

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va en kille som snodde en bil vid torget av en civil och sen efter några minuter så va bilen tom asså ingen satt i den, så jag trodde han hoppade ur bilen, då trodde jag att jag kunde ta bilen för att om han inte blev bannad för SUNT FÖRNUFT borde inte jag heller bli de. då gick jag till bilen och såg den där körde lite vart bannad, sen så pratade jag med goggle och frågade vrf jag vart bannad då sa han *DU TOG EN BIL MITT I TORGET* då sa jag *MEN EN KILLE GJORDE DE UTAN ATT BLI BANNAD* så jag trodde det inte va SUNT FÖRNUFT då sa han. *MEN HAN VART JU BANNAD OCKSÅ* då sa jag jaha wtf jag trodde att han hoppade ur bilen. då sa han gör en ban överklagen då sa jag okej.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. powergaming och occ. och 2 missförstånd

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej det va inte mitt fel att jag trodde sen sak som hände.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det är självklart

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka