Accepterad Brendon97 | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Brendon97

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198268179161

Vad är ditt namn i verkligheten? Brendon

Vad är ditt discord namn? BrädaN#8925

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 1997

Berätta om din karaktär. Bobby en kille på 28 år som är från tyskland föddes i berlin. Bobby är väldigt snäll av sig och vill allas bästa han gillar även spela fotboll och umgås med vänner, och har svårt för att neka dom flesta säga (nej) till saker. Han har två st större bröder som sitter inne för grovt vapen brott. När bobby var 14 år gammal gick han fel vägar och började sälja droger med sina vänner. Hans mamma skrek på honom varje dag och sa till honom att han ska sluta annars han kommer bli som sina två äldre bröder som sitter inne. Tiden gick bobby sålde droger och tjänade bra pengar men en dag så gick inte allt som planerat. Polisen såg när bobby sålde och tog honom, bobby blev så sur på sig själv och tänkte "vad håller jag på med". Efter det fick han sitta i arresten i 11 dagar för att han torskade med droger på sig och fick en 10000kr i böter. När han kom ut från arresten lovade han sig själv att sluta med sälja droger och börja försörja sin mamma. Nu vill bobby börja jobba ett lagligt jobb och försöka betala sina böter, göra hans mamma stolt och bevisa för henne att han inte är som hans äldre bröder. Han har gjort dumma val men gjort är gjort och nu vill han verkligen satsa på framtiden öppna ett taxiföretag och att den ska bli känd/stor. Han kommer bidra mycket i denna staden och folk kommer förhoppningsvis älska honom för att han kommer vara den bästa taxichauffören i staden!.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag tar RP allvar och inte skojar. Jag älskar spel fast baserad på verkligheten och de jag menar är att livet som du lever nu så ska du leva de livet i spelet med. . De finns folk som bara går runt och lallar och jag är absolut inte den personen. Min plan är att gå in och öppna något liknande av taxiföretag och kanske skaffa vänner för livet.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag känner att jag är den rätta på den här servern. Tar det väldigt seriös och kommer ge allt för att alla ska kunna ha de bra. Samtidigt att kunna ha de roligt på kanalen på discord "OOC" . Kommer bidra till servern 100% med tanke på tidigare erfarenheter. Samtidigt utveckla karaktären.

Hur hittade du Multistaden? Via Facebook Fivem Sverige.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Kunna utveckla min egna RP och andras och ha det allmänt roligt och få till roliga och även seriösa scenarion och verkligen gå in i att man lever i det och vara seriös och delvis oseriös men på ett roligt sätt som inte bryter mot regler eller blir respektlöst.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nopee

Tar du inte din intervju innan 21.57 idag kommer din ansökan automatiskt nekas

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka