! Breezy | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

! Breezy

Medlem
Servervakt
Meddelanden
53
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? real_breezy12

Ange ditt födelsedatum 19 April 2011

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? det som fick mig att ansöka till Medlemskaps ansvarig var att jag har velat vara det länge här på unive men har ej gått. men nu tar jag min chans att bli det och jag hoppas att jag kommer att bli det med mitt arbete som jag gör och hur aktiv jag är om dagarna. jag kommer att vara mycket hjälpsam då jag gillar att hjälpa folk som behöver hjälp. men det som fick mig att ansöka till M/A var all väntan i väntrummet som man måste vänta och då tänker jag så aktiv jag är då kan jag hjälpa dem med mycket och att icke medlemmarna kan på medlem och kliva in på servern som medlem istället för icke medlem!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? ni bör välja mig som M/A då jag är mycket bra i detta arbetet och vet exakt hur allt fungerar. jag är mycket aktiv och hjälpsam och då tänker jag att jag är den person som passar i denna rollen. jag gillar mycket att jobba i team då jag är mycket hjälpsam och allt går mycket lättare när man jobbar i team. men ni bör välja mig då jag är mycket angagerad i denna roll.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska bemöta människor på ett bra och ett trevligt sätt då det blir mycket trevligare att ta en intervju istället frö att tjafsa i en intervju eller något! det är inte så trevligt att kaxa med någon man kanske ej känner och då tycker jag att man ska bemöta dem på ett bra och ett snyggt sätt så att dem trivs med oss medlemskaps ansvariga.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag kommer att påverka det genom att vara mycket aktiv då jag e vid datorn ofta så jag kommer ju att vara mycket aktiv om dagarna, och jag kommer göra så att det blir trevligt i en intervju så att alla känner sig välkomna tillexempel då.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? det ska ju kunna regler som vi har som krav annars så kan dem ju inte bli godkända på en intervju t.ex. men det bör ju uppfylla alla våra krav vi har härpå servern men jag tänker att dem måste iallafall kunna regler och besvara frågorna vi ställer på att bra sätt så att vi förstår vad dem just menar.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? jag har ett mycket ansvar inom detta område då jag har varit det innan och jag vet hur allt fungerar i detta om ni fattar. men vårat ansvar kring medlemskaps ansvarig är mycket stor då det kan vara mycket aktivitet inom detta arbetet.

Hur ser din aktivitetet ut? min aktivitet sr skit bra ut då jag är mycket aktiv om dagarna och spelar skikt mycket så ja jag är mycket aktiv från mitt perspektiv.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Tillbaka