Nekad Breakfast | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Breakfast

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198295804902/

Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus

Vad är ditt discord namn? Breakfast#1115

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tyrone blackington, han är ifrån irland men har blivit uppväxt i Uk. Han flyttade som 20 åring till sverige och hamna efter 12 veckor på ungdomsanstalt efter att ha brutalt mördat 3 familjer. han blev dömd till 10 år på ungdomsanstalt men fick lite ungdomsrabatt och satt därför endast inne i 6 månader. han är nu 22 och vill bli en hederlig familjeman. Tyrone är ödmjuk men även väldigt impulsiv, han gillar att sälja vaniljkakor och spela fotboll.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem eftersom att jag har erfarenhet ifrån andra rp servrar och jag tycker att jag bidrar till bra scenarion och en bra stämning. Jag skulle gärna vilja uppleva roliga scenarion och bidra till ett bra community

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har testat lite olika rp servrar men något har alltid saknats och jag tror och hoppas att det blir annorlunda här.

Hur hittade du Unive? Min vän spelar på unive och han tipsade mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha kul och fördriva tid eftersom att jag inte har så mycket att göra om dagarna

Vad har du som mål att uppnå på Unive? har inget speciellt mål utan vill endast ha kul men även få mer erfarenhet av rp

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det skulle jag inte vilja påstå

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka