Nekad Bratko | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bratko

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Momo

Vad är ditt discord namn? .wallahiiiiii

Vad är ditt födelsedatum? 22 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Momo Mohammed, han är 23 år gammal och är intreserad inom kriminallitet då han har sett många släktingar som varit kirminella och fått pengar väldigt enklet å har helt enkelt haft ett väldigt bra liv, det har fått honom tänka att han också vill testa på det och se ifall det fungerar för honom med, Men ifall det ej funkar för honom så är plan B att bli företagare. Under fritiden brukar momo oftast vara ute med vänner och gå runt men varje söndag så har han MMA träning från kl 14-16 han började i mma eftersom han tänkte man måste kunna själv försvara i gatan ifall han ska bli kriminell

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med väldigt bra rp, kommer alltid planera scenarion vällutvecklat och kommer alltid hålla koll på vad jag säger och gör ingame så att det inte blir ett fel att jag råka prata ooc eller förstöra ett väldigt bra scneario mitt mål på unive är att bara utvekla mitt rp fr varje dag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda sidorna ska ha en chans att vinna scenariot och att det ska kunna vara roligt för båda sidorna man ska tex inte använda 10x snabbare bilar eller abuse något på nått sätt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Suntförnuft att man ska tänkte hade jag gjort detta irl? Fear rp ifall någon riktar så tar du upp händerna, powergaming att man ska rpa på skador

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har rpat på flera olika rp servers

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad. Utveckla din karaktärsbeskrivning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka