Inaktuell brankoswag | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

brankoswag

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustaf

Vad heter du på discord? Swagmaster_123

Ange ditt födelsedatum 25 Januari 2008

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har börjat tröttna lite på att rpa men vill fortfarande bidra med något till servern så jag vill hjälpa till att få in nya medlemar med hög rp nivå som kommer utföra roliga rp sernarion samt kunna hjälpa folk ingame med t.ex reports elle /help

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag kommer att vara aktiv och hjälpa till kommer ta många intervjuer samt vara aktiv på forumet , kommer ta reports och /help ingame och kmr allmänt vara aktiv och hjälpa till. Jag kan även hantera stress väldigt bra och kmr göra så mycket som behövs.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra som man själv vill bli bemöt , vara trevlig

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag kommer påvärka så pass mycket att medlem ska betyda att man har en bra rp nivå kunna göra bra senarion och ta rp på en viktig nivå. Man kan inte bara kunna skriva lite för att bli medlem man måste visa att man värkligen vill det och kunna rp på ett bra sätt.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska vara mogen och tillräkligt gammal att förstå reglerna och ha en bra rp nivå så man inte förstör för andra

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att man har en viktig roll då man bestämmer vilka som får komma in på unive

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv ca 4 timmar per dag på vecko dagar lov och helger kanske 8 timmar per dag

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka