Accepterad Branko1 | Whitelist ansökning (Pontus)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Branko1

Icke Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
8
Användarnamn: Branko1

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198325509535/

Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Vad är ditt discord namn? Drapz#9729

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dragan Slavitch han är 23 år gammal.
Dragan födes i Bosnien med sin familj på 3 barn och såklart mamma och pappa.
Han blev adopterad av en helt vanlig familj i Sverige.
Dragan har även ett väldigt stort intresse av billar och motorcyklar osv så han drömmer om att jobba på Bennys osv.
Och han har även mycket drömmar om att skaffa en familj han vill gärna ha barn och en fru.
Han röstar även på sd men han är inte rasist för det + han har inget emot svarta för han är svart själv.
Han ska även liksom snart försöka hitta ett hus som han kan bo i han tänker nere vid grovestreet typ för han är lite TheHood grabb men
han är absolut inte kriminell och har inga planer på det häller.
Jag tror även att Dragan kommer försöka hitta många polare förtillfället har han inga vänner.
Dragan kommer förmodligen aldrig bli rik för Dragan är en grabb som inte tänker på ekonomi.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag kommer lösa många roliga stunder för alla och kommer alltid vara aktiv pga har inget liv atm.
rn tror jag att jag kommer spela 15 timmar + om dagen men när skolan börjar kommer jag inte kunna vara aktiv så mycket typ 5 timmar om dagen ^^.
Iallafall jag tycker jag är iallafall värd en chans på er server.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? tex för jag har bara spelat FiveM under tiden jag har rollspelat, under denna tid har jag plockat upp 900 timmar av speltid och jag har spelat på servrar så som Advanced 17+, 15+, Switch 16+, Outlaw 18+.

Hur många timmar har du på FiveM? 918

Hur hittade du Multistaden? Igenom kompisar och såg den på fivem top spealere.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Japp, En Felaktig men annars nej det har jag inte

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej Jag kommer bara spela på denna server isf

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka