Accepterad Branke_ | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Branke_

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/cdqm-qtht/BNKMFRVQ

Vad är ditt namn i verkligheten? Branko

Vad är ditt discord namn? dK#2460

Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Oknarb Ibrasson är 20 år gammal och har flyttat in i sverige när han var 7 år gammal. Oknarb kan bra svenska men han bryter lite fortfarande. Oknarbs syfte med livet är ju att hitta sin livs kärlek. Oknarb är bra på att kämpa för sina pengar och han kommer jobba hårt för dem. Det spelar ingen roll om han tjänar vitt eller svart han kommer oavsett kämpa för pengarna. Man kan alltid lita på Oknarb och han kommer aldrig gola på någon. Oknarb är en snäll person men när någon gör honom arg kan det gå åt skogen.
Det negativa med Oknarb är att han inte kan hålla sig till fartreglerna ibland när han kör bil. Han kan också göra något dåligt om han verkligen vill ha pengar.

Hans pappa Anel var en väldigt våldsam samt aggressiv person, som utsatte både sin son ''Oknarb'' samt sin fru Bianca för misshandel när han var berusad. Anel spenderade mycket av sin tid genom att dricka sprit samt bråka i sitt hem.

Mamma Bianca var en väldigt positiv person som alltid stöttade sin son Oknarb för att lyckas med livet, såsom skaffa ett bra jobb och bilda en stor familj. Men pappans handlingar påverkade Oknarb väldigt starkt eftersom han konstant blev utsatt för våld samt anklagelser av sin pappa i hemmet.

Detta påverkade Oknarb så mycket så att han gick i kriminella vägar. Men mammans hopp om att hon ville att han skulle bli lyckad i livet genom att skaffa ett framgångsrikt jobb hjälpte Oknarb att försöka besegra den kriminella sidan av han själv. Mammans positivitet hjälpte Oknarb med hans känslor genom att få ett positivt tänk samt skapa bra relationer. Men pappans negativitet orsakade den kriminella sidan hos Oknarb..
Oknarb älskar bilar eftersom han har haft ett intresse sen han var 5 år genom att hans pappa alltid kom hem med en ny bil från sina ärendensom droger.

Oknarb vill försöka jobba vitt men ibland fungerade bara inte han kan inte samarbeta utan kan bara jobba själv och det blir till slut mot det svarta hållet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli Medlem eftersom jag ska försöka höja serverns rp nivå till en gräns där verkligheten och spelet möts samman. Jag kommer tänka på reglerna på alla scenarios/händelser. Jag kommer bidra med tips så att servern kan förbättras. Jag kommer att utnyttja whitelist rollen eftersom jag senare kommer söka efter ett jobb eller gäng.
Jag vill bli Whitelistad på denna servern för att detta känns som den rätta servern för mig. Jag har hört och ser i beskrivningen att denna servern är en seriös rp server som jag strävar efter. Jag har spelat på denna servern och jag tycker denna servern matchar beskrivningen och mina förväntningar. Jag kommer dessutom ta vara på att vara whitelistad på denna servern genom att ha kul samt använda behörigheterna.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som gör mig intresserad är att jag kan se att det finns många medborgare i servern och att jag hört att staffen gör sina jobb än hittills har jag inte hittat någon som förstår för servern så det måste ju betyda att ni gör ett bra jobb för servern och det är därför jag blev intresserad.

Hur hittade du Unive? Jag skrollade bland servrar i sverige och såg att er server såg bäst ut. Sen har jag också hört från vänner att denna servern har bra rp.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att skapa roliga scenarios och kunna spela runt bra rp. Jag vill också att det ska fungera bra och att jag hittar många vänner att rollspela med.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som sagt bra rp, inget lall och att flera spelare ska kunna hålla sig till reglerna som de flesta redan gör. Lära ut de nyanländade till staden och hjälpa de andra.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Tillbaka