- Meddelanden
- 54
- Reaction score
- 3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198325380691/
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Holm
Vad är ditt discord namn? Brandbilen#0001
Vad är ditt födelsedatum? 27 Januari 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Håkan Konradsson. Han är en väldigt intressant typ som har en brinnande passion för allting som har med motorer att göra. Ända sedan han var ung har Håkan meckat och pillat i sin pappas verkstad. Nu som vuxen är lite av en ensamvarg som stör sig av andra personer. Han har en väldigt kort stubin och blir väldigt lätt irriterad. Särskilt på idioter, alltså de flesta han möter på. Annars är Håkan en ambitiös kille med stora mål i livet. Hans mål är att som pensionär ska han kunna slå sig ner på en stor gård på landet där han kan mecka i lugn och ro efter många år av slit.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Anledningen till att just jag borde medlem på Unive är att jag har en väldigt stor erfarenheter då jag spelat på servern en längre period (mer än 1 år). Därför kan jag alla serverns regler och vet hur man ska bete sig. Jag anser också mig själv bra på att rpa och att jag kan bidra till roliga scenarion. Jag tror även att jag kan bidra till att utveckla mina karaktär samt andra karaktärer.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill bli medlem på just denna servern då jag tycker det är den enda svenska servern som har en stor spelarbas med många seriösa spelare. Jag känner även att communityt är väldigt trevligt och alla strävar för att utveckla sina karaktärer vilket jag uppskattar väldigt mycket. Det finns även många trevliga individer utanför RP:en som man kan koppla med.
Hur hittade du Unive? Hittade Unive via en vän.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är som sagt att utveckla min karaktär till en välkänd och respekterad karaktär i staden. Men även en rolig karaktär som man kan ha bra scenarion med. Jag ser också fram emot att bidra till andra personers utveckling på servern.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Lite utav det jag nämnde på tidigare punkten.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. Har tagit en paus från en rp en liten stund och blev nu sugen på att komma tillbaka.
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Holm
Vad är ditt discord namn? Brandbilen#0001
Vad är ditt födelsedatum? 27 Januari 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Håkan Konradsson. Han är en väldigt intressant typ som har en brinnande passion för allting som har med motorer att göra. Ända sedan han var ung har Håkan meckat och pillat i sin pappas verkstad. Nu som vuxen är lite av en ensamvarg som stör sig av andra personer. Han har en väldigt kort stubin och blir väldigt lätt irriterad. Särskilt på idioter, alltså de flesta han möter på. Annars är Håkan en ambitiös kille med stora mål i livet. Hans mål är att som pensionär ska han kunna slå sig ner på en stor gård på landet där han kan mecka i lugn och ro efter många år av slit.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Anledningen till att just jag borde medlem på Unive är att jag har en väldigt stor erfarenheter då jag spelat på servern en längre period (mer än 1 år). Därför kan jag alla serverns regler och vet hur man ska bete sig. Jag anser också mig själv bra på att rpa och att jag kan bidra till roliga scenarion. Jag tror även att jag kan bidra till att utveckla mina karaktär samt andra karaktärer.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill bli medlem på just denna servern då jag tycker det är den enda svenska servern som har en stor spelarbas med många seriösa spelare. Jag känner även att communityt är väldigt trevligt och alla strävar för att utveckla sina karaktärer vilket jag uppskattar väldigt mycket. Det finns även många trevliga individer utanför RP:en som man kan koppla med.
Hur hittade du Unive? Hittade Unive via en vän.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är som sagt att utveckla min karaktär till en välkänd och respekterad karaktär i staden. Men även en rolig karaktär som man kan ha bra scenarion med. Jag ser också fram emot att bidra till andra personers utveckling på servern.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Lite utav det jag nämnde på tidigare punkten.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. Har tagit en paus från en rp en liten stund och blev nu sugen på att komma tillbaka.