Vad är ditt namn i verkligheten? Carl
Vad heter du på discord? Gucki#5442
Ange ditt födelsedatum 28 Januari 2006
Beskriv din dagliga aktivitet. Min aktivitet kommer vara OTROLIGT hög, jag har nyligen hoppat av gymnasiet för att gå fullt ut på mitt roll-spelande och därmed kommer jag kunna vara inne så mycket jag vill. Jag kommer sikta på minst 6 timmar om dagen, då jag ändå vill kunna göra annat så som att gymma, umgås med vänner, söka jobb och sedan meka med min nya bil. Jag har nämligen köpt en ny bil (BMW 335D dubbelturbo steg 3) så skulle det va något i servern så kan jag blåsa hem snabbt och rädda upp situationen.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Över 2år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/f8376e2ca0fd0dde3a174d3ad7f31aa9
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att se till att Unive är en trevlig och bra plats för folk som vill ägna sig till roll-spel. Min roll är att se till att folk beter sig och hänvisar sig till serverns regler så att de beter sig och håller en viss nivå här på Unive. Att vara öron och ögon för staffs och underlätta deras gedigna arbete genom att kunna ta hand om mindre saker såsom lallare och kunna kicka / svbanna de och sedan skicka in klipp och liknande för att förlänga deras bann. Att kunna dva bilar som blockerar ett garage där man behöver ta ut bilar. Sånna här småsaker ska jag fixa och ta hand om och därmed underlätta för staffsen.
Varför vill du bli servervakt på servern? De senaste åren här på Unive har RP-nivån gått upp och ner, jag lade märke till att efter jag blev av med min servervakt så gick det utför FORT. Jag har därmed bestämmt mig att söka om till servervakt och rädda hela servern. Om jag blir godkänd som servervakt kommer hela servern känna ett lyft RP mässigt, även de som känner sig obehagad av servern pga alla dåliga rollspelare kommer plötsligt känna ett behag. De kommer få en otrolig trygghet pga mig som servervakt. Jag finns alltid där för mina medmänniskor.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption/abuse är när en servervakt skulle abusea sin makt. T.ex ressa sig själv, id peaka med toggleid, kicka/banna andra i scenarion för att få ett övertag eller att helt enkelt klanka ner på andra och se sig bättre än folk endast för att man själv är högre uppsatt på ledarstabeln för man själv är servervakt och de "bara" medlemmar.
Vad heter du på discord? Gucki#5442
Ange ditt födelsedatum 28 Januari 2006
Beskriv din dagliga aktivitet. Min aktivitet kommer vara OTROLIGT hög, jag har nyligen hoppat av gymnasiet för att gå fullt ut på mitt roll-spelande och därmed kommer jag kunna vara inne så mycket jag vill. Jag kommer sikta på minst 6 timmar om dagen, då jag ändå vill kunna göra annat så som att gymma, umgås med vänner, söka jobb och sedan meka med min nya bil. Jag har nämligen köpt en ny bil (BMW 335D dubbelturbo steg 3) så skulle det va något i servern så kan jag blåsa hem snabbt och rädda upp situationen.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Över 2år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/f8376e2ca0fd0dde3a174d3ad7f31aa9
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att se till att Unive är en trevlig och bra plats för folk som vill ägna sig till roll-spel. Min roll är att se till att folk beter sig och hänvisar sig till serverns regler så att de beter sig och håller en viss nivå här på Unive. Att vara öron och ögon för staffs och underlätta deras gedigna arbete genom att kunna ta hand om mindre saker såsom lallare och kunna kicka / svbanna de och sedan skicka in klipp och liknande för att förlänga deras bann. Att kunna dva bilar som blockerar ett garage där man behöver ta ut bilar. Sånna här småsaker ska jag fixa och ta hand om och därmed underlätta för staffsen.
Varför vill du bli servervakt på servern? De senaste åren här på Unive har RP-nivån gått upp och ner, jag lade märke till att efter jag blev av med min servervakt så gick det utför FORT. Jag har därmed bestämmt mig att söka om till servervakt och rädda hela servern. Om jag blir godkänd som servervakt kommer hela servern känna ett lyft RP mässigt, även de som känner sig obehagad av servern pga alla dåliga rollspelare kommer plötsligt känna ett behag. De kommer få en otrolig trygghet pga mig som servervakt. Jag finns alltid där för mina medmänniskor.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption/abuse är när en servervakt skulle abusea sin makt. T.ex ressa sig själv, id peaka med toggleid, kicka/banna andra i scenarion för att få ett övertag eller att helt enkelt klanka ner på andra och se sig bättre än folk endast för att man själv är högre uppsatt på ledarstabeln för man själv är servervakt och de "bara" medlemmar.