Accepterad Bosse_ | Whitelist ansökning [Bo1Trix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bosse

Välkänd Medlem
Meddelanden
5,712
Reaction score
102
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198427688667/

Vad är ditt namn i verkligheten? Bosse

Vad är ditt discord namn? Bosse-_-#1669

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär är 27år gammal kommer från en liten ort utanför örebro, jag växte upp med min mamma och min mor, min uppväxt var relaltivt bra. jag hade många kompisar fick bra betyg samt utbildning när jag var 17 så flyttade jag och min familj till unive city för att samt hitta jobb och starta om på nytt. jag har några fritids intressen så som bilar jag älskar att spendera tid och meka med bilar, jag kan sitta i timmar med en bil bara för att få varje liten del fungera ihop med varandra jag föredrar att arbeta på gamlare bilar för att de är lättmekade samt att alla delar är billiga och lätta att få tag på. jag har också andra intressen så som parkour och sedan lite springning och crossfit som jag gör på fritiden. jag har tyvär varken barn eller fru. jag har dock inga ensam känslor utan ser allting positivt men jag letar fortfarande efter familj.

Varför ska just du bli whitelistad? jag skulle vilja bli whitelistad för att bidra till communityt och hjälpa servern utvecklas genom att hjälpa folk så mycket inom det yrket som jag kommer att arbeta med, tillexempel om jag är taxi chaffuör att jag kommer snabbt dit samt svarar snabbt om nån behöver komma nånstans. jag vill även bidra så mycket som möjligt till RP upplevelsen så att alla människor som spelar tycker att det är kul med RP, och själv tycker jag att det är väldigt kul att hoppa in i en fantasi värld nu under dessa tider så att man har nåt att göra. iumed att jag spelar passive så har jag begränsande spelande på servern så skulle vilja bli whitelistad

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag känner att denna servern är aktiv och har många spelare online, en aktiv staff som jag ser har utvecklat servern väl. sen tycker jag att det verkar va rolifgare att vara whitelistad och spela än att inte vara det så det hade betytt mycket om jag blev det.

Hur hittade du Unive? jag kollade på en streamar som heter "SNUBBENHD" så jag tittade på han ett tag och tyckte att servern såg väldigt intressant och spännande ut samt att jag såg alla möjligheter som man kunde göra i staden.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att försöka få så mycket inlevelse i RP som möjligt alltså att låtsas att vi lever i en annan värld. men jag vill också ha kul såklart, och med hjälp av whitelist så kan mitt spelande breda ut sig mer. jag vill även hjälpa andra så de får mer inlevelse så som att jag ringer ambulans ifall nån skadat sig jag kan säga ifrån ifall nån beter sig precis som i verkliga livet. jag vill helt enkelt att med roll spel ska vara så bra och så inlevelse fullt som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej detta är min första server som jag har valt att spela på.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top