Accepterad Bosse11 | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bosse11

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Bosse112/

Ditt Hex-ID: 11000011393fcfa (Hex)

Vad är din discord tagg? Bosse#5722

Vem var det som bannade dig? Horqua

Hur lång tid var din ban? ett år.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rasism

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag hade ett rasistiskt namn.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev som sagt bannad av mitt namn och inte vad jag gjorde. Men jag blev skjutsad av en polare i en bil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde detta lall namn för ett bra tag sedan. Och sedan när jag gick in så såg jag att jag hade mest pengar på den personen o kände då att jag inte ville byta. Efter 2 timmar så blir jag bannad när jag inte har gjort något fel ingame. Fick dels ett år för detta som känns konstigt.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte varit bannad förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat gjort en ny snubbe och bytt namn. För gjorde det lall namnet när jag inte spelade på servern, men sedan så började jag o blev bannad efter 2 timmar

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska byta namn och inte heta några rasistiska namn.

Har du läst våra regler? Ja
 
Utgår utifrån att du fixar ditt namn.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top