Nekad Bosse.S | Ansökan till Servervakt [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bosse.S

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad heter du på discord? skagenröra#9154

Ange ditt födelsedatum 13 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går i skolan men när jag kommer hem så duchar jag och sätter mig och spelar unive.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://discord.com/channels/@me/874374764192469022/1045061266215014430

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Uppgiften Servervakter har är att upprätthålla Unives regler och framföra en bättre Rp för alla. Med detta menar jag att om en Sv ser någon som t.ex. bryter emot reglerna så ska dem se till att det görs något åt det som i ett lite mer extremt fal en kick för den/dem som utför det här regelbrottet. Servervakterna är också till för att ta lite stress av ifrån staffs/mods. Så om man sammanfattar detta så är servervakterna till för att som namnet hänvisar till vakta servern och dess regler.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag ser en massa saker som att folk bryter emot reglerna och jag har ingen makt att göra något åt det
eftersom den mässta tiden så gör det inget åt eftersom där jag är är oftast inte dem med makt. Så jag skulle vilja bli Sv på den här grunden samt att själv ha en lite bättre Rp och en bättre Rp för dem runtomkring mig.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption inom t.ex. ett jobb skulle vara om jag jobbade på t.ex. polisstationen och ge vapen och t.ex. nycklar till folk som jag känner. Det är inte rätt och det är straffbart.
Abuse i mitt fall skulle vara om jag nu hade Sv rollen och skulle gå runt och kicka random folk och felaktigt revvar migsjälv eller någon annan. Abuse är inte häller rätt och är straffbart
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top