Nekad boss451 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

boss451

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
155
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199550953034/

Ditt Hex-ID: 11000015ecff64a

Vad är din discord tagg? 1.piraten

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-25 184215.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom att jag gjorde ett dum val och jag frågade en korrupiton staff om han kunnde unban mig eftersom att en vän fick unban precis när jag kom från skolan sen fick han unban och då fråga jag honom om han kunde lösa en unban till mig oxå sen så fick jag unban och då när jag skulle in på unive då kunde jag inte komma in på spawmneu sen quita jag sen när jag skulle in igen så blev jag klakseoban och de var dum val kommer ej göra om det de var mitt fel kommer inte hända igen lovar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. eftersom att jag gjorde ett dum val och jag frågade en korrupiton staff om han kunnde unban mig eftersom att en vän fick unban precis när jag kom från skolan sen fick han unban och då fråga jag honom om han kunde lösa en unban till mig oxå sen så fick jag unban och då när jag skulle in på unive då kunde jag inte komma in på spawmneu sen quita jag sen när jag skulle in igen så blev jag klakseoban och de var dum val kommer ej göra om det de var mitt fel kommer inte hända igen lovar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var korrekt ban men alla gör misstag kommer ej hända igen jag kommer inte hålla på med massa dumheter gjorde ett misstag kommer ej hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg allt har vart bannad i 6 månader men dom jag har blivit bannad så har jag lärt mig ut av de misstaget jag har gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jo att väntat ut min ban de var 6 dgr kvar att vara pbannad är en helt annat grej jag ångrar mig mycke fast jag kan inte dra tbx tiden men misstaget jag har gjort kommer inte hända igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka